Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: om-sajten-och-ifokus
Läst 369 ggr
cornish
0

NYTT-skriv Citaten under dagen datum!!

Eftersom jag är ny i detta som Medarbetare lär jag mig nya saker hela tiden om sajtens funktion-det kommer bli för lång tråd att fortsätta skriva på den första "Dagens citat "tråden..(har jag nu lärt mig av Åsa.)

Därför vill jag att ni skriver Citaten el.dikterna el. vad det är efter dagens datum!!-alltså som ett nytt inlägg under gruppen "Dagens citat!"

Det blir alltså precis på samma sätt som God Morgon osv.. vi börjar om med dessa ockå varje dag-den som hinner först börjar..!!

En annan sak att tänka på överlag;
Forumet blir mer överskådligt och lätt att hitta i om man skriver under resp grupp ett nytt inlägg istället för att följa en tråd för långt..Då spårar den ofta ur också-sedan när man kanske vill hitta en viss sak så hittar man den ej eftersom den ej stod under mest passande grupp.Men visst ska vi kommentera inläggen!!Det är ju det som är kul och gör sajten levande!!!!

Hoppas jag kan förklara så man fattar!
Pma mig gärna om det är något ni undrar..

Ha det bra Glad
Annika

Faxlin
0

Jag fattar precis i alla fall. Så jag hoppar över det där med pm;-)
Har ju redan pmat dig idag med tips. hihi
Dessutom tycker jag du gör ett super bra jobb som Medarbetare.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

cornish
0

Tack snälla Åsa-och tack för hjälpen!

Faxlin
0

Reindeer 

Audiatur et altera pars

cornish
0

Har Åsa blivit jul-galen nuFlört
Den har brutit ut nu alltså.."julsjukan" din kille sa att du har??(enl.tid.inlägg…)

PS Dom här smilisarna..jag laddade ner dom förut men datorn blev helseg så jag fick ta bort programmet igen.Försökte ta bort bifogade länken som följer med den söta renen d skickade…-men klarade inte det !??DS

Faxlin
0

Reindeer

Japp nu har den brutit ut ;-) Och värre blir det dessto närmare vi kommer. Var iväg och skulle köpa ett konvektor element idag och fastnade på julavdelningen. Där jag med bestämd röst informerade gubben om att senast nästa jul ska jag ha lysande renar och en tomte i en släde på taket. Han bara suckade. Kan inte förstå varför. ;-)

Var nu tvungen att kolla om länken kom med. Men om man bara kopierar bilden så ser jag inte att länken kommer med. Åtminstone inte nu ;-)

Audiatur et altera pars

cornish
0

Ha,ha..du är kul du!
Ren på taket..Hur skulle en riktig ren hamna där förresten…lustigt detta med renarna som flyger i luften på julen också!!Visst är det skumt- med jultomten…ändå haar jag aldrig lyckats se dom mer än på Disnys tecknade..tomten,med renar o slädar flyyger!!
Nåt skumt är det som händer i juletid!(iallafall hos serietecknare..)

Jo detta med smilisar-jag älskar egentligen dessa fina varianter-men tyckte datorn blev seg alltså-blir inte din det?
Och det är ju trist att loggan med att man ska gå med och hämta hem smilisarna alltid följde med-utom i vanliga mail tror jag.

Men du lyckades kopiera själva bilden..jag har sparat några på datorn-men om jag försöker bifoga dom så blir det små rutor med kryss-som man måste klicka på för att se bilden…

Synd-jag är på jakt efter andra fina gratisbilder man kan bifoga i inlägg för att gör det lite roligare ibland (jag har ju en katten ovan tex-hur lätt som helst att kopiera..konstigt -fattar ingenting!)

OJ-nu hamnade vi utanför tråden..men denna ska ju ingen svara vidare på!!Det är ju bara ett infoinlägg..

Faxlin
0

haha, ja men jag har en massa roliga du kan få av mig. Som du garanterat bara kan spara ner. ;-)
Men om du kollar på den som jag kopierade in i den här tråden då. Den längst ner alltså. Kolla hur den blir om du sparar in den i din dator.
Jag har inte några problem med min dator. Kan kanske bero på att jag har 2x250 gig på den och över 2000 i sdram. ;-)

Men renarna flyger ju upp på taket. Det förstår du väl. ;-)
Ja okej, inte mina då. Men de får hjälp upp av min kärleksfulla gubbe. ;-) Ingen ren på taket inget annat trevligt på julen heller. man kan få sådan hemsk migrän om renen står på backen. hihi

Audiatur et altera pars