Här är jag
Har ju glömt att presentera mig
Jag heter Kicki och har QurraMoyaz
min lilla uppfödning startade -04 men jag har endast haft 3kullar, hittills.
Har många intressen och försöker hinna både de och familjeliv samtidigt , synd att dygnet är så kort.
Jag tycker själv att jag föder upp typiska svenska cornish rexar , men skulle vilja ha 90talets vackra vågor som slutade vid tåspetsarna och den där fasta känslan på pälsvågorna.
Nu har ni säkert fått ett hum om mig…
Här kommer mina katter
MVH Kicki

Hejhej! Kul att se dig =D
Hon ligger och sover på TVn just nu, men om hon var vaken skulle nog Pandora (S*QurraMoyaz Trollius) hälsa hon med 
Hejsan. Larix verkar jättefin
Hej Kicki! Du är så välkommen till forumet och det är roligt med en liten pressentation! Här ligger just QurreMoyaz Urd "Mojjan"(som också är kastrerad
) och får sina öron tvättade av hunden 
Hoppas att du trivs här på forumet!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Halloj Kicki
Du har såå fina katter
, (men det vet du ju redan..) Klappa Marie lite extra från mig…
Tack!!
Larix blev pappa till en kull hemma hos mig och sedan var det kört
var rädd för att" piss-nisse" skulle dyka upp ( bor hos mina föräldrar som inte skulle tolerera sådant!)så därför kastrerades han!
Synd tyckte jag för han var fri för tillgång men, ingen var intresserad av honom just då.
Såg att jag glömde skriva "Traditionella" svenska rexar, men det var underförstått!!
TILL MINA FINA KATTUNGEKÖPARE, det är ni som gör att jag kan fortsätta…Tack!
Välkommen hit!!
Kul att du presenterar dig och visar upp dina vackra kissar!!
Är ju stolt ägare till QurraMoyaz Vile, som har blivit pappa till 3 kullar med vackra små kull innan han blev kastrat.
#7 Vet ju hur tråkigt det kan kännas när man sitter med en i sina ögon snygga hane sen finns det ingen som vill låna… Jag får ju hoppas att min Absint sköter sig så pass länge att kanske någon hinner få upp ögonen för honom ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Underbara pälsar på dina fyrbeningar-
Och ang snygga okastrerade hannar.Ge inte upp hoppet om att få dina hannes look vidare,men tänk samtidigt på att vissa av oss inte tittar enbart på exteriören.Det kan vara både blodgrupper,gemensamma linjer och ytterligare andra faktorer som gör att man inte lånar en hanne.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Välkommen!! Tack för presentationen.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Tack Eine!
Visst är samtavlan extremt viktig , håller med dej! Nuförtiden håller jag inga hanar så problemet är löst ioch med detta.
(Men jag hoppas att hans fina kropp å vågor ärvs vidare…hakan är tyvärr hajig el, i finare språk vikande.)
Nåja, vi har nog rätt lika uppfattning…
Hans linjer är nog rätt vanliga tex. både du och Mylittlecats å gaho finns i hans stamtavla!
Ni har ju hållit på ett låångt tag!
(ta det som en komplimang)
Tack för alla fina komentarer
Jag känner mig som HEMMA!!!

Önskar dig varmt välkommen jag också

Vad vackra dina missar är! Välkommen hit!

Jag gör ett litet tillägg till din presentation: Vackra katter och trevlig tjej med trevlig familj! Tycker det är värt att tilläggas!

Vackra katter