Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 196 ggr
solskensbarn
0

God morgon 2006-12-08

God morgon på er! Ikväll ska jag ge mig på lite tunnbrödsbakning hos min farmor. Hoppas att ni alla får en fin helg!

Leffe
0

God morgon. Har tagit ledigt idag också "katteriinväjning" eller vad man ska kalla det. Kattstackarn hade även i natt gått in till skogishonans revir och låg återigen gömd i bokhyllan. Snacka om att utmana ödet!

Faxlin
0

God morgon på er.
Ja vad säger man om katterna ibland får man känslan av att de inte är så där riktigt jättesmarta. Men ändå vill jag tro att de har en mening med det som de gör. Antagligen så har hon sitt eget sätt att få igenom att hon blir godkänd i gruppen.
Hoppas det slutar bra i alla fall.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

cornish
0

God kväll….snart natt!!Missade god morgon tydligen i dag!

Ska försöka sova tidigare än i natt som blev sen…
Det blev en lugn fredag för mig..skogen med hunden,städa lite och handla mat..skulle bakat men blev för trött.

Nu kollar jag populärmusik från Vittula lite samtidigt med datorn på magen och Danne över bröstkorgen…Liite tungt att andas är det…men vad gör man inte nu när man är så kelsjuk med Danne när man inser att han inte är odödlig..

Ja,ja…i morgon är en ny dag!

Ska på Hund 2006 i Älvsjömässani morrn el. övermorrn…el båda!Har förmånen att ha fått fribiljett.Det värsta är att man vill köpa så mycket när man är där o det kan jag inte nu..Men mycket kul att titta på också!