Nu MED päls! ;)
Det är väl en aning OT, men inte helt… Här är i alla fall några nya cornish-skulpturer MED lockig päls - något jag kämpat med att få till ett tag… Tror jag närmar mig något som ger ett lockigt intryck… 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
jättefina
Ja… Vad gör man annars när det regnar?
www.mytwiggs.com
trodde först att de skulle komma en bild på Kisi 
när jag såg rubriken, eftersom du klagade lite på hennes päls för nån/några veckor sedan *LoL*
Men dessa är inte fy skam att titta på, du är väldigt duktig!
# 6 Haha! Oh! Det kommer också! Lovar ;) Kisi har också fått mer päls på senaste tiden, men jag har inte fotat henne på senaste… eller jo… men…. Det är inte mycket man kan se ;)
www.mytwiggs.com

Åh, dina skulpturer är så fina!

Tjusigt värre, nu ser man ju verkligen på en gång att det är "en sån där lockig en". 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Som sagt, de är jättefina och det blev bra med lockar på. Här har jag en som nu har lite vågor på ryggen t om. Med betoning på lite
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Oj, urtjusiga skulpturer! Så snygga de blev! Kommer nog att beställa ett par framöver - om du säljer förstås!
Sååå fina 

Snygga! Du har verkligen lyckats fånga rexpälsen fint 
Jätte snygga. Du är verkligen duktig

Åh vad snygga! Verkligen! Kan man köpa dom på något sätt?

Så fina! Kan vi inte göra ett byte. Jag virkar klart min katt till dig å så får jag köpa en i lera av dig ^^ Sorry att det tar sån tid med katten men jag har inte riktigt varit i skapar modus på senaste… Men den kommer!
Hihi! Visst går det att köpa skulpturer
Det går fint det. De här är gjorda i stengods och det är första gången jag har stengods istället för lera, därför vet jag inte hur lång leveranstiden är, men det är bara att maila mig om man vill ha en katt. Finns lite mer bilder på www.mytwiggs.com
#16 Haha! Självklart! Ingen fara - jag ser fram emot den virkade kissen!
www.mytwiggs.com
du har väl ett gäng färdiga till 26:e……jag tar gärna en då
# 18 Inte omöjligt 
www.mytwiggs.com

Fantastiskt!

sååå snygga!!!
mee vill ha!!
OMG!!! Fyyy fyyy vad har jag sagt om att visa dina underbara skulpturer här!! Jag har ju inte råd *snyft*
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike