God morgon 11/7
God morgon. Nu har arbetet slutat för denna natt. Ska ta en varm baguette och en kopp te för att sedan krypa ned i sängen. Ha nu en toppenlördag allihopa.
God morgon! Gårdagen var trevlig och rolig! Idag kommer det släktningar på någon typ av släktträff… 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon God morgon!
Idag skiner solen och jag ska ta mig en joggingtut tänkte jag..
Kvällen bjuder på jobb jobb jobb…men imorrn är jag ledig! Då vill jag laga någon supergod middag! Några tips?
Ha en bra dag!

Goddag.
Vi ska i väg till vännäsdagarna en sväng. De har massa bra aktiviteter för barn mellan 12 och 14. Sen ska jag till mor och på middag hos "grannen". Jag ska inte hugga ved denna gången. 
Annars så måste jag hitta på något sätt att skramla i hop till flygbiljetter till Danmark i höst. Tänkte ta sonen (och ev. lillasyster) till legoland.
Hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God förmiddag!
Idag blir det nog lungn lördag. Ska bara damsuga. Annars ska jag bara va med djuren. Har just nu en av katterna i famnen.
Ha en bra dag alla
God förmiddag.
Efter en ngt sen kväll i trevliga väninnors lag,vaknade jag av att en tung katt studsade på mitt bröst..suck.
Här är soligt och blåsigt och jag måste ingenting idag!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God lunch!
I dag så njuter jag av mitt nya badrum. Tindra ligger på tvättsmakinen och väntar på att jag skall strata torktumlaren
Kanke blir det en tur i trädgråden eller så skall jag måla trapphuset lite eller så gör jag ingeting….
Ha en skön lördag

God dag eller nåt. Katterna och jag har städat och bäddat sängen. Eller, jag har städat och katterna har busat. Fjanton älskar när man bäddar om sängen ^^
Nu ska jag iväg till ikea och sen blir det bara att slöa. Hoppas ni får en fin dag.
Goddag. Låg till halvtolv. Då tyckte katterna att det räckte. Så det var till att kliva upp. Nu väntar jag med spänd förväntan fram till semifinal i lag-VM i speedway där Sverige är med. Har inhandlat en påse ostbågar som jag kan ha när jag ser spänningen i teven
Sköt om er
God eftermiddag. Här hemma ligger gubben sjuk. Barnen är ute på gården. Själv ska jag snart börja laga till middagen. Ha nu en bra lördagkväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God kväll!!
Har städat och fejat hela dagen. Var uppe till fyra imorse och såg på film med maken så jag är lite seg nu. Det blir nog en relativt tidig kväll ikväll förutom att Alexandra har en kompis hos sig till ca 23.00 då hennes familj kommer hem.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.