Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 493 ggr
Avots
0

OT Mitt badrum!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt badrum är nästan klart, från att inte ens ha funnits som en byggnad är det nu ett användbart badrum. Efter dryga två månader med hantverkare varje dag…

Jag måste bara få visa er vad fint det blev. Katterna älskar sitt nya rum, helst Tindra som blev helt förälskad i den fina mattanGlad

[Wiveka]
0

Vad fint det blev!!

Leffe
0

Vad fint och vad skönt det måste kännas nu

lockar
0

Vad fint,

citrina
0

Toppenfint

Avots
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst är det! det är ett sådant lyftSkrattande från att i ett år enbart ha haft torrdass i ladan och enbart diskbänk att blaska upp sig vid. Tvätta har jag fått göra hos brorsan en gång i månaden…

Här är en bild till från andra hållet

stisses
0

Jättefin! Blev du ruinerad på köpet? Hantverkare är inte billigt folk att dras med… Men det måste vara härligt med egen "bekvämlighetsinrättning"! MVH Anki

RacerDonnans
0

Åh så härligt. Förstår att både du och dina fyrbenta vänner älskar det.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Avots
0

#Ruinerad är rätta ordet huga… Vet ännu inte helt vad kalaset slutar påObestämd , men det flyger i väg tusenlappar varje minut känns det som!

Men det blir ju billigare än en lägenhet i StockholmGlad

AnneAlva
0

Åh vad härligt att det snart är helt klart och vad fint det blev! Jag förstår inte hur du klarat dig med torrdasset, jag skulle blivit knasig på köpet tror jag. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

Oh ur vilket reklamblad har du tagit den bildenSkrattande?

(Jag har levt med utedass i flera år..Vintertid var det inte roligt,man skyndade sig att göra vad som skulle göras om man så sägerTystSedan var det stor badbalja i köket och badhuset en gång i veckan som bjöds.)Underbart fint du fått!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

Nämen oj! Är det äntligen färdigt!!! Vad kul! Jättefint!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Natali
0

Va fint det blivit. Skönt att få till så bra.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

LinusCRX
0

Grattis till ett jättesnyggt badrum! Måste kännas jättebra.

MartinaH
0

Vad snyggt det blev! Förstår att det måste kännas underbart nu när det är klartGlad