Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 309 ggr
Natali
0

Godmorgon 10 Juli

Morron. I går kom sonen hem. Hur skönt det än är att ha barnledigt, så är ju han en del av mitt liv, så det är så skönt att ha honom här igen. Han har suttit och lekt med katterna hela morgonen. Han har nog saknat dem tror jag.

Jag passade på att basta i går igen, hade kvartersgården i går också. Ska lämna igen nycklarna i dag. Tån ser helt ok ut.

Mulet och lite blåsigt. Ser ut som om det skulle kunna, nästan, bli åska. Det skulle vara mysigt.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

God morgon. Här är det kallt och blåsigt. Sitter med här och har Pysen på axeln. De andra ligger och sover.

#0 Det måste kännas skönt med sonen hemma. Vad bra att tån verkar bra. Basta är något jag aldrig gillat att göra

Sköt om er

Inova
0

Morrn morrn.

Lite blandade känslor idag… Lill-skruttan Vinga, bebisen i kullen, ska flytta idag och samtidigt som jag är glad att hon får sitt eget hem gör det lite ont att hon lämnar mig. Lilla Bebbe-liten Lill-bebbe Vinga… Visst att Ö-vik inte är så långt borta, men det känns så när man inte är bilburen. Nä, ska inte gräva ner mig. Ska passa på att gosa med henne så mycket jag kan medans jag kan!

Eine
0

God förmiddag!Underbart och svalt ute!I kväll blir det sushifest hos en vän.Det blir minst 2 veterinärer där och alla i gänget har katter eller hundar,och vi älskar att resa så vi har massor gemensamtFlört.

I går hade jag fyra vänner ,tillika uppfödare ,här på besök så jag fick mycket intressant och överraskande till livs från en utställning måste jag sägaTyst.

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

God middag!

skrev precis ett långt inlägg och berättade om gårdagens storm och elavbrott, men så hoppade Cello efter en fluga och landande på tangentbordet så det försvann visstObestämd

I dag har vi i alla fall el och efter att ha haft hela huset fullt av diverse hantvekrare hela förmiddagen så är jag utlovad ett helt fungerande badrum till kvällenGladGlad

SaraMaaria
0

God dag!

Här har det varit fullt ös imorse med kattbrottning men nu är det tyst och lugnt då båda tar igen sig och laddar inför nästa match. Det regnar ute och sambon är i Oslo så jag ska ta det lugnt här hemma och läsa på inför höstens praktik.

#2 Inova du är alltid välkommen hit och gosa med Mu! Roligt att Vinga också hittat ett hem men jag förstår att du kommer sakna henne.

RacerDonnans
0

God dag!
Skall iväg och gratulera en av barnens kusiner som fyllde år igår.
Träffade Cherish med familj igår, trevligt som vanligt.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

EvaG
0

God eftermiddag. Ska snart i väg och arbeta. Har självförvållad huvudvärk i dag. Var på krog i Stockholm i går kväll. Hoppas ni alla får en trevlig fredagkväll.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0

God eftermiddag! Här är det min födelsedag som firas och det är trevligt! Familj och släktingar är här och firar och jag har ätit tårta så att mahen står i fyra hörn Flört

Hoppas att ni andra har en lika bra dag som jag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Inova
0

#5 Vill jag gärna göra =) Kanske blir det bättre väder till veckan så kanske man kan gå ihop ett gäng och träffas i parken tillsammans med katter? Skulle vara underbart att träffa myskossaMu igen!