Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 355 ggr
Minicole
0

God morgon 9 Jul

Idag vaknade jag av konstiga ljud. Visade sig vara minn tvättkorg som fått liv. Den for omkring över golvet med 3000 kattkrafter. När jag hittade motorn började den spinna, precis som motorer ska ^^

Snart jobb. Hoppas ni får en bra dag!

MyTwiggs
0

God morgon! Här ösregnar det och jag tänker på alla kantareller som kanske sätter fräs ute i skogarna här! Jag njuter av sista gagen på mitt år - Imorgon är jag ett år äldre Flört

#0 Hahaha! Mörjar motorns namn på F och slutar på janton? Kyss

Ha en fin dag allihopa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Minicole
0

#1 Grattis i förskott då! Skrattande

Jo minsan, det är motorns namn det ^^ Just nu har den fått motorstopp på mina ben. Ska se om jag kan tanka den lite…

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Lite trött efter att ha varit telefonkattmorska i natt.Men resultatet blev till slut tre levande maskade La Permer.Hoppas att det är någon hona blnad dessa.En av de som föddes ville inte utan dog efter ett par timmar.Men tre kattungar är inte fy skam det heller.

Vi får väl se hur dagen blir.Det regnar för fullt så snigelplockning läter som en möjlig sysselsättning.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

God förmiddag. Nyss vaknat
#0 Skrattande
#3 Bland annat sniglar gör att man är glad att inte ha en trädgård. Ett annat sådant djur är mask - latmask. I alla fall om jag hade en trädgård

Sköt om er

emiya
0

God eftermiddag! Äntligen har det riktiga regnet kommit till Stenungsund! Det har regnat och åskat här runtom i trakterna i flera dagar, men just här har endast fallit några ynka droppar. Men nu är doften från den våta grönskan ljuvlig och luften lätt att andas!Glad

#1 Grattis i förskott!

#2 Hoppas att tankningen av motorn på F gick bra och att den fortsätter spinna!Flört

#4 Kan inte annat än instämma! *fniss*

Njut av dagen!

JamesRex
0

#1 Hurra hurra i förskott!!!

Är så trött i benen efter en lång dag på jobbet. Ska försöka tigga lite massage utav min sambo=)

Nu blir det gos och mys med James!

EvaG
0

God natt säjer jag. Är i Stockholm och ska flyga till Malmö nu på morgonen. Ta hand om er.

Medarbetare på Vilda västern iFokus