Önska! 100 000 kr till katt
Om du vann 100 000 kr och bara fick spendera det på katter på något vis, vad skulle du då göra?
Jag skulle nog bygga mig en altan och näta in den, och bygga en rastgård!

Jag skulle skänka det till olika katthem som hjälper hittekatter.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag skulle som Åsa skänka alla pengar till flera katthem här runtikring!
Vad kul det skulle vara, att kunna göra en sådan sak!
Ok-för 100 000 skulle jag även köpa en stor fin,hög klösmöbel i lyxvariant med massor av finesser till mina katter här hemma samt fylla på ett förråd med Dannes dyra dietfoder också - för det blir ju ändå massor av pengar att skänka till katthemmet!
(och själv är jag en fattig kyrkråtta…)
Min balkong är däremot redan in-nätad…
Jag jobbar på katthemmet i Jourgruppen i Oskarshamn där jag bor så jag skulle skänka alla pengarna dit för det går nästan inte runt. Hoppas hoppas vi har råd att ha vårat katthem kvar!

#3: Har ni hemsida? Har du sett att vi har månadens katthem som vi hjälper inne på hittekatter med en liten summa var. Ja allt vad vi medlemmar kan. Inte så mycket, men en lite hjälp i alla fall. Så har du en länk eller något så att vi kan läsa om erat katthem så kanske ni kan bli en av våra månadshem.
#0: Ledsen att jag stal plats i din tråd.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Om jag vann 100 000kr skulle jag göra ett stort eget rum åt katterna att vara i och när man ville ha nån att kela med skulle man gå in där och gömma kattgodis lite varstans i rummet så dom får leta