Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 474 ggr
SaraMaaria
0

En hjälpande tass

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag klädde om köksstolarna här om dan och fick självklart en hjälpande tass eller fyra av Lilleman. Här hjälper han genom att sitta på tyget när jag klipper det i lagom stora bitar med hjälp av den gamla stolklädseln som mönster.

SaraMaaria
0

Blir det bra här matte?

SaraMaaria
0

En tyngd på sitsen minskar risken att tyget glider när man häftar fast det

SaraMaaria
0

Å så en i profil bara för att han är så fin!Glad

MyTwiggs
0

Åh! Lilleman! Han är så rar! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Både fin och duktigt hjälpsam verkar det som

lockar
0

Visst är det bra att katterna kan hjälpa till med det mesta. Stilig kille

citrina
0

Åh, lille Robin! Vad duktig han är lillkillen. Han ser precis sådär mild ut som han var när han var liten Kyss

Minicole
0

Vad bra med hjälp och vilket fint tyg till stolarna ^^

emiya
0

Men visst är rexar hjälpsamma! Det finns alltid en tass till hands när man behöver!Glad Och att man ser bra ut också och är så fin som Lilleman gör ju inte saken sämre!Flört

citrina
0

Kan tillägga att mamma och syrran är likadana, så fort jag ska klippa till ngt så ligger det en katt på tyget :-)

SaraMaaria
0

Ja han är verkligen en hjäplsam kille som vill vara med på allt vi gör. Å som ni ser en stilig och charmig hjälpreda så han brukar ofta få vara med.

#8 Tack! Jag är själv väldigt nöjd med hur stolarna blev i det nya tyget

#9 Men visst är det trevliigt att veta att du aldrig behöver genomföra ett syprojekt ensam Tungan ute

shareza
0

sååå söt!!! en duktig kille må jag sägaSkrattande

emiya
0

#11 Absolut! Och jag behöver mycket hjälp, för jag är inte så bra på att sy!SkämsFlört

SaraMaaria
0

#13 hihi det blev visst lite fel…Tungan ute Jag menade #9 inte #10 Skäms Men det är ju som sagt alltid trevligt med lite rexhjälp Skrattande