En flicka på väg!
Jag är så glad, var idag och hälsade på vår framtida familjemedlem. Hon heter S*Min Iris Villemo och är en riktig sötnos. Hon är charmade mig direkt (vilket kanske inte är jättesvårt) men även min sambo (här krävs att man kopplar på charmen lite mer) som efter bara 30 min sa att han ville att vi skulle ta henne. Hon är n 09 med gula ögon och en riktig liten dam, så vi hoppas och tror att hon kommer bli bra kompis med vår Lilleman. Hon är redan nio månader så det blir ingen lång väntan på att hon ska få flyttan hemmifrån heller, det beror bara på när vetrenären har tid för besiktning och kastrering.
En liten bild jag fångade på henne med mobilkameran.
Grattis till er nya lilla vän! Det var en söt tös.
Grattis
vilken sötgosa! Kul att ni hittade den rätta katten! Det var så trevligt att träffa er och Lilleman! Hoppas att de små hårda katterna från mig också är till belåtenhet 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tack för gratulationerna! Jag är verkligen glad för denna lilla fröken då hon känns helt rätt för oss 
#3 Det var jättekul att träffa dig och dina fina katter också, och de små hårda katterna har gott hem väl, min kompis blev jätteglad för sin siames och lilla oriental och min cornish har hittat en hedersplats i hyllan ovanför tv:n.

Grattis till den fina tösen!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Grattis till den vackra tjejen!! Dreglar över hennes bror Tamlin som bara är sååååå vacker!! Hade jag bara haft plats för en kille till så hade han fått flytta hit på studs!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Grattis till tösen 

Gratulerer med ny katt. Veldig fin var hun 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Grattis, vilken skönhet ni ska få hem!

Tack alla 
#6 Håller med att Tamlin är jättefin å en riktigt go kille också 
Föresten… Hon har en fin päls som ser ut som en n 02
(harlekin) … för inte är hon bicolor? (03)
och inte 09 heller
Hon har en pussnos!
www.mytwiggs.com

Grattis, vilken sötis! Jag tycker att hon är bicolor, för mycket färg för att vara harlekin. Men 09, det är hon inte. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#11 jo jag tycker också att hon ser ut att vara harlekin men jag har ju inte jättemycket erfarenhet… 
Spelar det roll för utställning om hon är reggad som 09 om hon är 02? Blir hon i fel grupp då?

Grattis! Roligt med tillskottet, tror att Lilleman kommer att bli överförtjust! Du måste lägga in fler bilder på honom!
# 13 Nej, men de ska vara reggade rätt. Annars kommer alla att haka upp sig på det. Kanske inte då hon är reggad som 09, men om hon skulle vara bicolor och reggad som van blir det ju störande
Hon är en grupp 2:a oavsett
www.mytwiggs.com

#12 å 15 Vilken tur att det inte blir några direkta problem vid utställning å där är det ju många som är bra på att färgbestämma, lättare att se i verkligheten än på bild. Hon kan ju alltid reggas om ifall det är helt tokigt…
Det är roligt att ni hjälper mig 
#14 Jag lovar att lägga ut en ordentlig fotokavalkad på dem båda när de lärt känna varann 
ÅÅÅ, hon är ljuvlig!!!!!
Så kul att någon upptäckt s*Min Iris "Snyggingar"
Grattis till en bra investering …hon är så tjusig att man kan spricka!!
Stort grattis till dej och
Ett Heja rop till s*Min Iris fortsätt i denna riktning "du har det tjejen"!!!!!

Glada och förväntningsfulla kramar till dej från Kicki
Hoppas vi ses på ngn utställning i norr!!!!

#17 Hon är underbar! Det vore kul att ses på någon utställning, ska börja planera redan nu inför min utställningsdebut!