Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 1053 ggr
TereseE
0

Hankastrat sökes

Hej!

Hade mina svärföräldrar här på förmiddagen… Våran foderkatt Tristan charmade in sig rejält. De har länge pratat om att bli med katt och nu kände de att de hittade sin ras.

De vill gärna ha en sälskaplig hane runt året som redan är kastrerad och längtar efter ett hem där han kommer bli riktigt bortskämd i stort hus med mycket kärlek. (Inga andra djur i hemmet). Ingen kissnisse/felkissare.

Tips mottages tacksamt om ni skulle ha någon att rekommendera i närheten av Uppsala. Hör gärna av er till mig så bifogar jag telefonnummer till dom eller om ni vill att dom kontaktar er.

De vill alltså köpa katt, utan fodervärdskontrakt el dyl.

Hälsningar Terese med familj

MonicaLagerquist
0

Jag har en katt som inom en snar framtid kommer att berövas sina kulor och efter det är han redo att flytta.Vi bor i Örsundsbro.Akira blir två år till sommaren.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

Lycka till! Jag tror att ni kommer att hitta en drömkatt till svärföräldrarna! Jag har visserligen ingen att erbjuda just nu, men det finns många fina omplaceringsrexar Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

TereseE
0

Nu har jag precis pratat med Nadja (min svärmor).

De har inga särskilda önskemål vad gäller färg utan det viktigaste är att de hittar en hankastrat som är sälskaplig, rumsren och snäll mot sitt hem (tapeter, gardiner, möbler mm).

De vill väldigt gärna komma på besök och träffa uppfödare och katter för att hitta sin drömkatt.

#1 Akira såg jättefin ut. Kikade in på din hemsida.

#2 Tack så mycket, det tror jag med! Glad

AnnaAndreas
0

Terese, 

Har du funnit någon katt till svärmor?

Jag och min sambo har en fantastisk Cornish rex hane som vi måste omplacera då vi inte är hemma så mycket som vi önskar och känner att han skulle må mycket bättre i ett hem där han får mer uppmärksamhet.

Han är född i mars 2008.

Hör av dig så berättar jag gärna mer.

Mvh

Anna

MyTwiggs
0

Om det fortfarande är aktuellt så känner jag till en underbar hane som stämmer med beskrivningen på vad de söker. Han är vacker och trevlig… Kan förmedla kontakten vid intresse Skrattande

www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

#4&5 Jag tror mig minnas att TereseE skrivit här på forumet om den katten hennes svärföräldrar köpte så jag tror inte att tråden längre är aktuell.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

jasså

Dåså … Skrattande

www.mytwiggs.com