Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 313 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-07-08

God morgon. Nu börjar medicinerna verka. Får på mig skorna utan skohorn och tvång. Får inte samma kraftiga andfåddhet vi promenad. Helt underbart, om man får säga så över så lite. Kanske man inte ska ropa hej förrän man är över bäcken (det heter så va)

Sköt om er

Natali
0

#0 Va skönt att du börjar må bättre. Hoppas det håller i sig. Själv kom jag på att jag skulle börja med underhålls astmamedicinen igen, det var en som tyckte att jag andades ansträngt hela tiden. Känns redan bättre.

Själv har jag varit och fått nyckel till kvartersgård, bastu och övernattningsrum. Hoppas att det blir roligt i kväll. Ett par kommer tidigare så ska vi äta, sen så kommer resten så ska vi vara i kvartersgården. Vi skall alltså ha hemvisning, inte av tupperwere eller liknande utan massa roliga "vuxenleksaker". Flört Ska bli super roligt. Denna gång är det bara tjejer. Sen om 1 månad ska jag ha en till, så blir det blandat har jag tänkt.

Hoppas ni får en skön dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Avots
0

God morgon!

I dag regnar det inte, men myggen surrar i det oändliga.

Enligt dagens prognos skall mitt badrum vara färdigt invändigt denna veckaGlad I dag är rörmockaren här.

Jag vågar inte riktigt tro på detObestämd

Katterna tillbringar som vanligt sin dag i gästrummet, de är så vana nu så de springer glatt dit upp då jag ropar på dem… Men de är desto piggare och busigare på kvällarna och delar av nätterna.

Ha en bra dag!

MyTwiggs
0

God morgon!

Nu ska jag iväg till katrineholm och handla!

Jag är trött! *gäsp*

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God förmiddag.Har börjat hämta mig efter diverse chocker(både glada och trista) och det börjar kännas bättre.

#0 På tiden att du åtminstone kan andas någorlunda bra Glad

#1 Åhå!!! Förstår om du inte vill gå närmare in på det,men jag har mina misstankar om vad visningen handlar om.Ha så kul!Tyst

#2 dessa myggdj----r!Inget kul med dem,mer än att fågelungar får mat..Obestämd

#3 Ha så kul.Handlade i går så det räcker för en lång tid framåt.Gäller att passa på när sonen har bilen!

Sköt om er,och

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0

godmorgon, gör det sista inför semestern.. Det är väldigt svårt att släppa allt i tre veckor… kommer nog kolla jobbmailen endå nån gång då och då Oskyldig (ja jag vet kontroll freak, har lite såvrt att släppa allt)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

JamesRex
0

godmiddag, jag är het slut i benen efter jobbet…lunchrusch idag…och så ska man på`t igen om en timme…zzz…Obestämd

RacerDonnans
0

#0 vad skönt. Hoppas det fortsätter åt rätt håll.
#1 Ha så kul, är du snart på väg hitåt igen?
#5 Förstår vad du menar, själv har jag fyra veckors semester men har semesterbevakningen via mobil under tiden för medlemsärenden så helt ledig är jag ju inte.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.