Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 225 ggr
solskensbarn
0

God morgon 2006-12-07

God morgon på er! Oj! Att jag skulle hinna först att skriva idag. Är ni morgontrötta? Det var jag oxå, men nu är jag på plats på jobbet och ska ta itu med pappershögen. Ha en bra dag!

Rexann
0

Godmorgon…..ledig  idag, skönt!! Ska ta en långpromenad med hunden, sen blir det väl till att göra lite nytta. Jobbar i helgen och då blir det väl inte mycket hemma!!!

Faxlin
0

haha, jag glömde starta en då jag skrev svar i gårdagens tråd. ;-)
Fast skojigt när fler får starta dem:-)

Hoppas eran dag blir riktigt bra. Själv ska jag fortsätta söka både arbetsplatsen och framför allt mina missar.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Leffe
0

God morgon. Är som tidigare sgats ledig idag också för att övervaka Dolces anpassning i katteriet. Men hon är försvunnen, men till skillnad från dina katter, Åsa, så har hon bara en tvåa att gömma sig i. Och du håller tummsrns för dig och dina katter. Rexann om du går på långpromenad glöm inte snöskorna!

Faxlin
0

#3: Skönt att hon inte har större plats att försvinna på än lägenheten. Då vet man ju på ett ungefär vart an har henne i alla fall:-)
Tackar för att du håller tummarna för oss.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

cornish
0

God dag…

Ja, här är det SOOL i dag-om än med tråkiga moln åt ena hållet, man får hoppas att solen håller i sig ett tag iallafall.
Det är just mörkret som är värst med vintern-synd att det kommer överhuvudtaget, tänk att ha snö men ändå lika ljust som en midsommarnatt!!
Men jag vet att det finns många som gillar mörkret också-för att sitta och mysa med ljus..och visst ser det mysigt ut men skulle defenitivt välja bort mörker i dygnet om det gick!!Jag är en sådan som sover lika bra(illa…) om det är ljust ute.

Håller tummarna Åsa- man blir helt galen av sådana där telefontider tycker jag-och telefonsvarare.
En annan hemsk variant är när man innan man kommer fram dit man ska, måste vänta och lyssna på "tjugo" alternativ man ska knappa in-för att i nästa steg välja på tjugo till..Tänk vad skönt när man kommer direkt till en människa!
Hoppas även du hittar katterna- och att Dolce, Leffe kommer fram ur gömman..
Det är otroligt ibland hur en katt kan gömma sig i en lgh…man tycker man tittat överallt..men så ligger den och trycker iakttagande någonstansFlört

Fast oftast så kommer dom ju när man ropar, oftast - för inte alltid.Ibland är det kul att gömma sig för matte.

Ska iväg och handla en del,och hjälpa min mamma.

Hamnar väl här framför i kväll igen!
Har inte hunnit skriva något nytt, på ett tag..

Ha en bra dag allihop!