God morgon 2009-07-06
God morgon. Nu på morgonen är det läkarbesök som gäller. Sedan får vi se om det blir apotek eller den egna lilla lugna vrå som gäller. Svalt ute i alla fall
Sköt om er
God morgon!
Jag har sovit gott med kattorna i soffan i natt och vädret är lite mulet. Tänk att det redan är den 6 Juli! 20 dagar kvar till forumträffen! 
Idag ska jag jobba…
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!!
Har sovit som en stock inatt, väldigt skönt! Idag är det mulet och svalt..
Bara att ta nya tag för idag är det första arbetsdagen efter semestern! Ska mjukstarta lite försiktigt tror jag
Ha en finfin dag!

God morgon!
Ännu en morgon då hantverkarna kommer… d.v.s ingen sovmorgon. Hoppas de är klara snart.
I dag är det stilla ute och fullt av mygg… lite blåst hade inte skadat.
För övrigt en helt vanlig dag med lite trädgårdsarbete, kanske städning på övervåningen där det nya fönstret nu är insatt.
Katterna är so mvanligt förvisade till gästrummet då hantverkarna är här.
Ha en bra dag!

Här är vi trötta efter en natts städigt jamnade av en löpkatta.Som tur är kommer hennes pojkvän mot kvällningen.Idag flyttar Aarkus och Yrill till sitt nya hem.Det kommer att bli tomt här ett tag med bara fyra katter istället för tio.
Stolt ägare till tre La permer

Jag ska ta det väldigt lugnt i dag.
Lyckades, mer eller mindre, tappa en yxa på foten i går kväll. Så fick åka in till aktuen och sy 6 st stygn. Har haft en lugn natt, men nu när jag börjat röra på mej så gör det ju ont.
Hoppas ni får en lugnare dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Tänk idag är man fullt påklädd. Svalt och kallt ute. Burr! Tänk det var ju så härligt väder!
#0 Vad är fel?
#5 Ta hand om dig.
Ha nu en bra dag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

#0 och #5 Krya på er, så du gör Natta, det lät inte bra.
Här regnar det och jag får lite mer gjort inomhus!!!
Hade en trevlig eftermiddag/kväll hos Cherish igår, tack än en gång för det!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

idag har jag så himla ont i min fot…ingen yxa här
men jag har lyckats dra på mig en inflammation i senan under foten så det gör ont som F*n precis under hälen…jag är satt på en voltaren kur så jag hoppas att det blir bättre…inge mera flippflopps i sommar utan mina fötter får lov att bo i mina sneakers med specialgjutna sulor…skitsnyggt…fasen jag som inte fyller 40 förräns nästa år 
annars har det inhandlats feline pine och ytterligare en pee wee låda fast en låg variant…får se om Lova tycker om den.
Nyss ätit en fetaost, tomat, avocado sallad med en skiva fläskkarré och bea sås till…nu blir det jordgubbar med vispgrädde och foten i högläge.
#5 Göta petter vad läskigt! Krya dig nu.
Ha en skön kväll alla!