Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 480 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-07-05

Nyss vaknat. Känns som om jag somnade för någon timme sedan. Härlig luft ute som kommer in genom fönster och balkongdörr. Fåglarna kvittrar. Katterna sover

Sköt om er

RacerDonnans
0

God morgon! En härlig solig dag. barnfri just nu då barnen stannade med momma och moffa på Störåsen efter släktträffen igår. De kommer hem under dagen och nu känner jag äntligen att semestern börjat!!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

JamesRex
0

God middag!

Dricker iste och tänker sätta igång med en garderobsrensning…ett nödvändigt ont..

Gittan
0

God dagens. Ledsen idag. Det härligt soliga vädret är puts väck. Vi får väl gå på en liten promnad idag.

Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Avots
0

God eftermiddag!

Kom igår hem från en veckas semester. vi hade det trevligt med hyrda islandshästar och stuga. Lite varmt var det allt, men stugan var sval. Katterna njuter av att vara hemma igen, fösntret till deras kattgård står öppen och de hoppar in och ut  hela tiden.

I dag så har jag inspekterat trädgården, vad det har växt denna veckaGlad. Både nyttiga saker såsom sockerärtorGlad, och mer irriterande saker såsom brännässlorObestämd för att inte tala om alla myggor som kläckt denna veckaRynkar på näsan, det surrar om huvudet hela tiden man är ute.

Badrummet blev inte klart förra veckan heller…

Ha en trevlig söndagskväll

EvaG
0

Suttit på Arlanda hela dagen och nu är man tillbaka på arbetet.

Medarbetare på Vilda västern iFokus