Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 456 ggr
Leffe
0

God förmiddag 2009-07-04

Idag ser det ut att bli normalt snenskt sommarväder åtminstone här i Solna. Gammelgubben Pysen har verkligen varit slö i den tropiska värmen som varit. I morse kom han och la sig på den varma sängen, som han undvikit i flera dygn.

Sköt om er

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Jag njuter av ett lite svalare väder! Jag har fotat katterna på morgonen och Kisi blev tokig på en vippa som jag hade hållit gömd i några veckor. De har verkligen samlat energin under de varma dagarna då de bara ätit och sovit. Nu är det full fart!

Ikväll ska jag sill stockholm på sushikalas och bio! Kattvakt är ordnad. Det ska bli skönt att åka tåg!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Gittan
0

Nu är det helg och då är det självklart inte samma härliga solväder som under vardagarna. Snart kommer det dåliga vädret när de flesta går på semester.

Ha nu en riktigt bra lördag alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

aggeelin
0

Godmorgon, eller vad det heter den här tiden på dagen. Har hunnit äta frukost… det blev sovmorgon för jag hade glömt ställa klockan… det är första dagen på min ledighet och jag tror att jag hade en stor acumulerad trötthet att ta ut.

Här är stenmulet och det har regnat massor inattt. HOppas att vår nya gräsmatta fick så den är nöjd ett tag.

#1 Det är konstigt. Våra katter borde också varit slöa när det var varmt. De var istället väldigt på. Och idag istället ligger de platt… Vi har varit lite oroliga för Maxen som vi sällan ser dricka men idag satt han i sin ho (tvätthon i tvättstugan) och drack ur flera pytsar där. Hoppas att han är OK.

Ikväll ska vi bort på en överraskning, kanske uteteater? eller ? Spännande!

Ha det gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Inova
0

God morgon!

Här är det en katt mindre idag, och jag saaaknar lilla gumman samtidigt som jag är så lycklig över att hon hittat ett så fint hem och nervös över hur det gått… Jag väntar på att klockan ska bli lite mer så jag törs ringa och fråga. Det är ju deras första morgon tillsammans!

EvaG
0

God eftermiddag. Ska ut en sväng innan det är dags för arbetet.

#0 Vad skönt att han verkat piggna  till.
#1 Ha det så trevligt i Stockholm.
#2 Det är väl alltid så med vädret.
#3 Hoppas det blir kul.
#4 Vad skönt det måste kännas i alla fall när hon fått ett bra hem.

Ha nu en underbar lördagkväll allihopa.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

JamesRex
0

Som er andra njuter jag också över att vädret är lite mer behagligare att vistas i. Det firade jag och min sambo med att ta en kajaktur i mälaren! nu är man rätt mör efter 2 timmar, men härligt och vackert var det!

Åh vad jag tycker det är roligt att läsa vad alla hittar på om dagarna! Mysigt!

Ha en trevlig helg allihop!

Natali
0

Godeftermiddag.

Jag har tagit det lungt. Chevy ligger i hop kurad i en kattkoja på balkongen, och de andra sover någonstans inne.

Jag ska ut i kväll, så har börjat göra mej i ordning. Tänkte ju lägga mej o vila lite, men det hanns inte med. Jag kom på runt midnatt i natt att jag skulle hyra en film, så satt uppe till kl 4 och säg skräckis. ja ja, det blir säkert bra i endå. Ska i väg till en kompis o grilla. Även om inte solen skiner så blir det trevligt endå.

hoppas ni får en trevlig lördag kväll.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

RacerDonnans
0

Nyss hemkommen från släktträffen. Detvar nog runt ca 130-140personer där. Det gick jättebra för tjejerna att sjunga även om jag själv är lite kritisk till hur mitt komp gick.
Ha en fortsatt trevlig kväll.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.