God morgon 2009-07-03
God morgon. Idag känns det friskare i luften jämfört med dagarna som precis varit. Här kommer det inte att hända så mycket om nu inte katterna hittar på något, men de verkar lika slöa som jag
Sköt om er
God morgon! Idag skriver vi den 3 juli. Det är härligt i luften. Solen slåss med molnen. Det är svalare och just nu känns det inte som bikiniväder. Vi får väl se framåt dagen. I vilket fall som helst så hoppas jag ni får en bra dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon!
Här är det döhett redan! Ingen friskare luft ännu, men molnen kanske kommer…
I kväll ska jag på födesedagskalas 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#1 Jag brukar inte gå i bikini däremot brukar jag titta efter alla flickor i bikini
#2 Ha det så kul och trevligt i kväll

Godmorgon!! James har precis väckt mig med sina gulliga små jam och buffanden, det här kommer bli en bra dag och förhoppningsvis en bra sista helg på semestern
Nu har himlens portar öppnat sig och Tor är ute och slår med sin hammare. Med andra ord det öser ned och åskan dundrar.

#5 Ojdå vilket väder, här skiner solen från en nästan klarblå himmel, åtminstone än så länge…
Idag har jag inte planerat något förutom att det ska fotas kattungar!
Önskar er alla en bra dag!
Här skiner solen och det är redan himla varmt - går på semester i dag jippipippi.
Life On Mars flyttar i dag - trist men nu är det dax.
Skall packa inför utställningen i Hässleholm lördag, söndag - kan bli en varmutställning - pust. behöver nog fixa en fläkt till buren.
God dag… :)
Jag har semester, och idag är de lite svalare och fräshare ute, hunden är lite piggare och även katterna. Man märker verkligen att värmen gör katterna väldigt slöa!
Har ju iaf fått en kalasstart på semestern med detta Kalasväder! Har även hunnit med lite roligheter, såg Ac/dc på ullevi förra helgen, ojoj.. det var kul :D
Hoppas ni alla har det fint i sommarvärmen!
Här är det varmt och skönt. Har några timmar på mej att sola innan det är dags att börja arbeta. Ha nu en bra eftermiddag allesammans.