Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 481 ggr
Gittan
0

God förmiddag 2 juli

God förmiddag. Blir ännu en härlig dag, men jag måste in till jobbet ett tag medan barnen och sambon går till badstranden.

Hoppas ni alla har och får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MyTwiggs
0

God dag!

Här är det varmt som attan! Jag ska in till Vingåker och handla lite, annars blir det nog bara stranden idag! Vattenmelon står högst på inköpslistan! Skrattande

Kisi har blåmärken på benen efter gårdagens Fiv/FeLV.blodprov. Inget roligt alls, men ack så viktigt! Skrattande

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

JamesRex
0

Mums med vattenmelon! Det ska jag också köpaFlört

Ska sitta i en buss större delen av dagen, på väg hem till min sambo och mitt älskade lilla busfrö James!!! Skrattande

Natali
0

Goddag.

Jag har städat fördigt ett av rummen, bara några kvar. Jag får besök så ska i alla fall dammsuga och skura det värsta.

Sen måste jag börjar kolla på lillebrors moped. Den har stått här hela vintern, och skulle lagas. Så nu ska han ha den om 2 veckor. Så nu blir det jag som får ta tag i det. Tur jag i alla fall kan.

I natt så låg magne och Blid bredvid mej i sin puff. De ville att jag skulle ha min arm runt dem, så Blid la sina framben över och vilade hakan mot min arm. Jag låg inte speciellt bekvämt, men det var sååå mysigt så jag var ju bara tvungen att ligga kvar och mysa.

Här skiner solen från en, nästan, molnfri himmel. Tempen är på 24 grader i skuggan. Hade jag haft bads ällskap och framför allt något att bada i så skulle jag åkt till ume lagun eller något annat badställe.

Hoppas ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0