Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 198 ggr
Faxlin
0

God 2006-12-05

Ja god morgon på er. Ännu en sömnlös natt ;-)
men det gör inget, finns så mycket trevligt att läsa här inne.
Hoppas ni alla får fint väder i dag. Här regnar det och är ca 4 plusgrader.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Leffe
0

God morgon. Åsa du måste försöka sova, inte för att jag ska vara före dig i den här tråden (ha ha) utan för din hälsas skull. Mörkt och trist så här på morgonen.

Faxlin
0

hehe, lite skojigt att jag hann först. Annars brukar jag snällt avvakta tills någon startar den. men i dag orkade jag inte vänta. ;-)
Jag försöker sova, typ tretton gånger per dygn, men det hjälper inte;-)
Så jag njuter av din fina sajt istället-
Låter dock som om du har lite bättre väder än mig. Här är det mörkt, trist och regnar ;-)

Audiatur et altera pars

Leffe
0

Åsa, ja "cornish" är otrolig, jag behöver ju inte göra något själv

Faxlin
0

#3: Kan bar hålla med om att du har en riktigt bra Medarbetare där. Men sådant är viktigt. ;-)

Audiatur et altera pars

solskensbarn
0

Godmorgon på er!

cornish
0

God lunch!!

Ja, som vanligt sen i starten…detta börjar bli urjobbigt…men,men någon gång ska jag lyckas vända dygnet rätt.

Tack snälla Leffe och Åsa!Tycker själv inte jag gjort mycket alls Generadmen jag hoppas komma med mer framöver…Jag är fortfarande under "inlärning"…

Och Åsa…jag vet ej orsaken till dina sömnlösa nätter men vill att du ska veta att du har en till här som är vaken "för sent" iallafall…
Men jag är inte vaken hela natten även om det nu hänt några gånger att jag somnat först vid 3 -4…jag får panik då.Ändå har jag inget som tvingar mig upp och jag får sova ut-och sover alltså bort halva dagen tyvärr.
Men du har ju barn så jag förstår att du måste upp på morgonen.Låter jättejobbigt.Hoppas du kommer till rätta med sömnen och får hjälp med detta!Du måste försöka sköta om dig!
Men jag vet hur svårt det är..

Ha en bra dag allihopa!
(Vi här nedåt landet, med trist grådask ute-får se ljuset i alla adventsstjärnor,ljusstakar,ljusslingor mm…Vet att vissa njuter av ljuset av snö upp i norr!Det unnar jag er!!)

Annika

Faxlin
0

Här har det nu slutat regna och jag har fått ett Insider tips om en tjänst som kommer bli ledig då en sagt upp sig. Nu får vi bara hoppas att de inte har folk på kö. ;-)
Ohh, jag vill ha ett jobb. Men tyvärr får jag ge mig till tåls tills i morgon när de har telefontid igen.

Audiatur et altera pars

cornish
0

Håller tummarna för dig Åsa!!!Glad
Dessa tel.tider tar för övrigt knäcken på en ibland..

Själv har jag ju jobb men är långtidssjukskriven/deltidssjukpensionär…tyvärr trots i detta fall ung ålder..är 48 nu…

Nu måste jag ut med hunden- hade i går beslutat att lägga ett spår i dag…hmmm börjar redan mörkna, det blir nog långpromenad istället.
Men så lång blir den inte för jag måste hem till en telefontid!!!…
kl 15.15…
Men i kväll blir det yoga- skööönt!
Sedan hundvakt åt världen gosigaste pumitjej, bor i huset bredvid.
Bara tills matte kommer hem från julmiddag, så hon inte blir ensam så länge.
Min cocker-Smilla ääälskar denna pumi…hon är såå kär så!Kyss(även katterna gillar henne-däremot har det tagit ett tag innan hon insåg att mina katter är snälla djur!)

Ha en bra dag!
Ska försöka hinna skriva lite sen igen..
(som det kanske märks är stress ett av mina problemGenerad)

EvaG
0

God kväll. Åsa håller tummarna för dig

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Faxlin
0

#9: Tack så mycket. Kan nog behövas ;-)

#8: Stress är inte bra. Försök att varva ner. :-)
Lättare sagt än gjort, jag vet. men frsök i alla fall. ;-)

Audiatur et altera pars