Caturday-flickorna - en tjock, en vågig!
Det var väldigt länge sedan jag postade lite bilder på mina kissar, så jag tänkte passa på nu. Fibisen (Rexclick Phoebe) är väldigt dräktig. Hon har nog inte varit större i sina tidigare kullar, så det finns chans/risk att hon slår rekord i antal. En ordentlig kula har hon redan i alla fall - och nedkomst väntas 25-26 juli. Hon bor hos fodervärd men vi är ofta på besök och pussar på och gosar med henne.
Nästa kavalkad blir på älskade Tamsin, som sedan några veckor är på date i Uppsala. Hon gick ur sitt superstarka löp när hon kom upp så i samråd med hankattsägaren bestämde jag mig för att låta henne stanna tills hon kom i löp igen. Jag får täta rapporter om henne och hur gosig hon är, mitt hjärta. Så här såg hon ut innan hon for, tillsammans med mina gubbar.
Hm, nu verkar det som att jag inte fick posta mer bilder så ni får nöja er där så länge. 
Och jo, Tamsin heter förstås S*Silkwave's Good Choice i stamtavlan.

Jag längtar till bildbomp på innehållet i magen!
#11 Jag längtar tills jag kan leverera en! Och åh, STORT grattis till Gråis i efterskott!
Jag blev sjuk och kunde inte komma upp för att se det live. :(

#12 Det är inte länge kvar, först föds de och vipps är de lev. klara
Det går sjukt fort.
Tusen tack! Trist att du blev sjuk! Hade varit skoj att ses!
Hoppas du mår bättre nu.
Dina underbara katter! Jag är så nyfiken på vad för bebisar som kan tänkas komma! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Spännande att få se de små senare när de kommit ut i stora världen.
Man blir lite kattbebissjuk,men jag får vänta ett tag till det är dags för Prinsessan min.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Åh, vilken härlig gosemage! Jag är väldigt nyfiken på vad som kikar fram därur.
Och den där pälsen tror jag ju inte du behöver oroa dig för. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Spännande med bullmagen - ser ut till att vara ett helt gäng därinne.
Ser fram i mot och hoppas på få komma på kattunge gos när dem har blivit gamla nog för det