Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 433 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-07-01

God morgon. Första dagen i juli. Nu är det bara halva 2009 kvar. Jag har semester och är uppe redan. Ska på läkarbesök nu på morgonen. Sedan är dagen fri

Sköt om er

EvaG
0

God morgon. Vilket arbetsnatt. Det skulle vara en liten smygpremiär i de nya lokalerna, men det var fullt. Sitter kvar  på arbetet och pustar ut. Blir väl att jag sover en stund här nu.

Hoppas ni får en dag som ni vill ha den, säjer en helt slut och genomsvettig Eva.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Dolleminas
0

#0 ha en trevlig semester Leffe!!

#1 Sov gott!! (skulle jag nog också viljat gjort…Tungan ute)

Här skiner solen än en dag och hittills är det vindstilla… Har lite städning och en resa mot stan som punkter idag, sen är det vila som gäller för min axel förutom lite gymnstikövningar som ska göras…

MyTwiggs
0

God morgon! Ska snart iväg till kliniken. Kisi följer med för lite Fiv/FeLV  och blodgruppering. Hon är inte blodtypad ännu eftersom Nisse ändå är B. Den kommande grabben kanske man inte har samma tur med… eler tur… Vill nog ha A! Håll tummarna för att Kisi är A-blod! Det får jag veta om ett tag.

Idag blir det varmt!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

JamesRex
0

God morgon på er! Lika vacker och varm dag idag,bara att njuta! Har bara fyra dagar kvar av första delen av semestern och det känns lite jobbigt Rynkar på näsan

Ska passa på att njuta lite extra…och läsa i "En kvinnas resa" av Agneta Sjödin. En superbra bok!!! Läs den!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Ska försöka fota lite kattungar idag, har varit galet dålig på det och nu behöver hemsidan desperat en uppdatering. Måste skärpa mig lite, men väntar till hussen gått upp. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

TereseE
0

God morgon!

Extremt varmt fortfarande, nu längtar jag faktiskt efter lite regnmoln…

Tristan och Tigger ligger trots värmen allra helst tätt tillsammans i en kattbädd, mysigt när det är trångt skulle jag tro att radarparet cornish och dvärgpinscher tänker.

Nej, nu ska jag gå och byta Tristans vatten, får göra det ofta nu när det är så varmt. Tror att även han uppskattar iskallt vatten i hettan.

Hoppas alla får en bra dag!

RacerDonnans
0

#5 Ser verkligen fram emot att se nya bilder. Tänkte på det häromdagen.
här ser det ut att bli ännu en härlig dag och jag skall strax iväg på jobbet.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Rexjen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart lunch. 1,5 vecka kvar till semestern. Vad jag längtar.Skrattande

Idag ska jag försöka skriva, trots värmen. Jag har svår att koncentrera mig pga hettan och längtan efter semester.Flört

Bifogar en bild från igår. Katterna ligger trots hettan gärna ihop eller i varma puffar. Förvånad Men det syns på öronen att det är varmt.Tungan ute

Daniella
0

God eftermiddag!

Idag blir det att gosa med djuren. Sen kanske baka bullar. Riktigt kul att baka mm.

Annars blir det bara lungt idag.

Ha en bra dag alla

miano
0

God eftermiddag!

Kommit hem från jobbet för en timme sedan.

Katterna njuter av värmen här hemma.Jag medGlad

Ha en skön dag alla!

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex