Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 715 ggr
MonicaLagerquist
0

Resultat UK 28/6

Goldens AveAve CRX ns 21 33 CAPS

Stolt ägare till tre La permer

[Wiveka]
0

S*Pontemonte´s Tapini CRX a 24 CAC och ChampionGlad

Rexjen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

IC S*Rex Dandy Ninni, CAGCIB

S*Rex Dandy Ben-Gali the Blacksmith, Gråis, SUPREME CHAMPION!!!Skrattande

Fickludd
0

stort GRATTIS till Gråis titel!

och grattis till alla andra fina resultat i helgen

AnnaS
0

S*Jazz-Annas Charleston blev EX 2 idag.

kissan78
0

Grattis till alla och ett speciellt stort grattis till snyggingen Gråis titel!!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
0

Grattis allihop, sänder en liten nospuss extra till Gråis!!Kyss

cherish
0

Grattis till finfina resultat allihop men EXTRA grattis till älsklingen Gråis som nu äntligen är Supreme Champion!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

LinusCRX
0

Grattis till fina resultat idag!

Extra grattis till Gråis, som är SC!!!!!

[Silkwaves]
0

Grattis Gråis SC är inte illa det inte!!Glad och Grattis alla andra och tack för en trevlig dag"

Så nöjd med Gobis resultat i kl 12 Ex 1 av tre. Slagen i NOMen av Weminas vackra svartvita hane. Grattis Weminas till detta och Mycket mycket mer, men det får ni berätta själv så det blir rätt. Kan ju skvallra om att de hade massor att bära. TystSkrattande

lockar
0

Grattis till fina resultat

MyTwiggs
0

Som jag råkade skriva i gårdagens tråd så fick mina båda Ex 2 båda dagrana… Trots ljumma resultat efter en enorm ansträngning att ta sig dit hade vi en trevlig helg. Det är alltid fantastiskt kul att träffa kattvännerna och vi håller tummarna för att Kisis päls ska fortsätta växa och att vi lyckas pricka in rätt utställningar. Både Glenn och Alexey gillade mina katter skarpt. Annas öron lär enligt Glenn vara helt perfekta, och på Kisi saknades BARA pälsen - inget annat. Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Kisi fann sig väl tillrätta trots att det har gått många månader sedan senaste utställningen Skrattande

www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

ojojoj, låter som en spännande trevlig helg. Grattis alla och ett speciellt grattis till Gråis fina titel!!!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

rexmamma
0

Grattis alla, inte minst Gråis Kyss!

Ja, vi hade en helt otrolig dag! Tyvärr på bekostnad av andras besvikelse Rynkar på näsan

Cindy (Weminas Fire Cracker) tog certet över Kisi men blev slagen i BIV:en av Sessie (Bimsie's Wei Qi) som också är vår. Sessie tog också sitt andra CACIB. Sessies dotter Pippi (Weminas Pecan Turtle)blev ex1 i konkurens och blev också nominerad, hennes brorsa Beano (Weminas Vanilla Bean) blev ex1 i konkurens och sen blev han nominerad också. Andra brorsan Blues (Weminas Blueberry Crumble) blev ex1 och Maya (Weminas Chuao Spicy Maya) tog sitt CAGCIB.

BIS uppfödning

BIS kull

BIS avelshona

Snacka om att vi är nöjda med helgen SkrattandeSkrattandeSkrattande Jag har nog inte landat än.

Rexjen
0

#14 Stort grattis från oss igen! SkrattandeSkrattande Det är klart ni ska vara nöjda!

Grattishälsningar kommer även från Nortons matte och husse som också hälsar att Norton är stolt över sina barn.Glad

Aje-T
0

S*Silkwaves Northern Light blev Ex 1. Som sagts hade vi en jättetrevlig dag med massor av roligt kattprat och jag vill också gratulera till alla framgångar!!! Och massor av tack för skjutsen LinusCRX!!!

AnnaS
0

#14 GRATTIS!! Vad kul!!! Skrattande

Strawberrygirl
0

Grattis allihop till fina resultat! Lite extra grattis till Gråis titel och till Weminas för alla BIS, så roligt när det går bra för våra vackra cornishar! = )

kissan78
0

#14 Grattis till alla fina resultat och BIS!!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Eine
0

Stort grattis till alla utmärkelser!Och alla som är lätt besvikna pga av ex2 eller annat,det går fler tåg! Då de vackra katterna är i pälskondition kan de bli BIS.Tänker på t ex Kisis underbara look och stoooora öron,jag tycker mycket om det hos henne! Glenn led nog lite när han inte kunde ta henne som sin finaste!(och då hoppas jag den också fina vinnaren ursäktar!)Men han är en väldigt bra domare tycker jag,han tänker på både päls och typ när det gäller t ex CRX.Precis som det ska vara.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Spotless
0

Utter, CRX n 03 33, tog sitt CAC och belv BIV.
Ulv, CRX n, hade konkurrens i klass 9 men tog sitt CAC.
Xerxes, CRX a 21 33, blev Ex1.

miano
0

Grattis alla till fina resultat.

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

TereseE
0

Grattis till fina resultat, säger jag även här. Glad

MyTwiggs
0

Håller med Eine. Han sa det till och med… Han blev lite tårögd där. Nu är det ingen dålig motståndare.. hon är urfin! Kisi får göra comeback med päls och anna kanske ska få åka på någon utställning till innan hon kastreras…

www.mytwiggs.com

[Silkwaves]
0

#20 Ja jag håller med om att Glenn är en toppendomare.Glad Han säger alltid något snällt om alla katter och oftast väljer han också helt rätt när han tar ut sina bästa katter. Dessutom berättar han hur han resonerar när han dömer. Även i söndags tycker jag att han valde helt rätt. Kisis motståndare är en katt som jag tycker är mycket vacker och väl värd sin vinst och det tycker jag att Beano som slog Gobi i BIVen också är. Om ett halvår kan resultaten se annorlunda ut - det var fina jämna katter på utställningen tycker jag. Kul att se.

Pus-
0

Gratulerer til alle fine resultater! Gratulerer extra til Gråis fine tittel, og så klart til Weminas gjengen Skrattande

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

SaraMaaria
0

Grattis till alla för fina resultat! Låter som om det varit en bra utställningshelg i Uppsala.

Alade
0

Det var otroligt roligt att se och träffa så många fina cornishar och så många trevliga människor som tillhör dem! :D

Mia har redan berättat att Tetris (S*Weminas Pecan Turtle) fick Ex 1 i konkurrens och sedan nominerades. Jag är en mycket stolt matte över hur bra hon skötte sig och hanterade en hel utställningshelg!

Shanti (CH S*Rex Dandy Mårran) tog sitt första CACIB, vilket jag är mycket nöjd över då hon för tillfället är urpälsad som aldrig förr.

Jag och Carola turades om att hålla reda på Prima (CH S*Lakriskattens Prima Ballerina) som tog sitt andra CAP och NOM.

Att få vara del av firandet för både BIS kull, BIS avelshona, BIS uppfödare och Gråis SC-titel var helt underbart. Vilken upplyftande helg!

MyTwiggs
0

# 25 Skäms Jag menar absolut inte att inte det blev de rätta katterna som vann. Glenn är som sagt bra, och jag tycker att han gör helt rätt. Kisi har inte någon päls som håller för show. Jag ville bara testa och känna efter hur hon är på utställning och ska inte ställa henne mer. Jag tror att hon får tillbaka sin päls inom kort så som den växer, men innan dess ska hon egentligen inte ha något cert i alla fall, oavsett motstånd. Hon är en fantastiskt härlig katt, det vågar jag säga utan att svära i kyrkan. Min mening är inte att ifrågasätta Glenns val. Jag tro dessutom inte att han "sa snälla saker" om mina katter bara för att göra mig glad… Obestämd

www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Grattis till alla fina resultat! Extra grattis till Weminas storslam i prisrummet och Gråis SC-titel. Skrattande

Det var superkul att träffa er vid Glenns domarbord även om det blev lite kort. Så är det antar jag, när man är med och arrangerar. Glad Hoppas vi ses igen i Västerhaninge på KKoJs utställning i augusti!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

[Silkwaves]
0

#29 Nu tror jag att du missförstår mig. Skäms Jag menar att Glenns goda sida är att han hittar fina saker att säga om alla katter och lyfter fram dem. Precis som han gjorde, men att han också är duktig på att förklara varför han väljer som han gör. Kisi hade värdig konkurrens och just nu var Ballerinan ett strå vassar - om en månad eller två kan läget vara ett annat.

Kisi är en underbart snäll och fin katt och när hon kommer i kondition kommer hon att bli WoW - dvs det som min katt inte är enligt Glenn Obestämd (WoW alltså)

rexmamma
0

Jag tycker att det var en väldigt jämn match! Annars hade ju Glenn inte haft så svårt att välja. Skrattande Nästa gång kan det som Anki sa se helt annorlunda ut. Och jag tycker att både Kisi och Gobi är fantastiska WoW-katter Kyss. Det hindrar mig dock inte från att glädja mig åt vinsten Skäms.

# 28  Förlåt att jag "snodde" Tetris (Weminas Pecan Turtle) framgångar. Du skulle förstås själv ha fått skriva det…., jag blev bara lite ivrig i segerruset Skäms.

[Silkwaves]
0

#32 Jag är så himla glad för er skull och det är så välförtjänt!! Glad

MyTwiggs
0

Jag tycker att det är så roligt att de så många vackra cornishar på utställning. Snacka om att det händer saker med typen! När man var på kattutställning för några år sedan var man inte alls lika impad av merparten Flört (missfårstå mig rätt) Men jösses, nu har nästan alla helt fantastiska cornishar och det är kul att se så många CRX i panel! Weminasgänget är fantastisk! Jag bara älskar looken!

… och du Anki - Din lilla chokladpralin Gobi, för mig är hon en WoW-kisse! Hon har en jättespännande look och jag håller med Glenn om att hennes haka och huvud är helt som de SKA vara!

Grattis Grattis Grattis till alla fina resultat!!!! Skrattande

www.mytwiggs.com

Pus-
0

#32 Du må virkelig glede deg over resultatene. Det unner jeg dere veldig. Dere er fantastiske oppdrettere på alle vis, og at dere har store fremganger på utstillinger også, gjør det jo enda bedre. Gleder meg allerede til neste kull jeg Flört Gratulerer nok en gang!

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

[Silkwaves]
0

#34 Tack det var gulligt sagt och din Kisi har den kropp jag bara älskar KyssKyss - är så dålig att på utställningar hinna "ta in"  alla fina katter och ge respons på dem Skäms och speciellt denna utställningen då det var så många vackra cornishar samtidigt.