Morgon 29/6
Sitter här och nästan svettas redan…kvava dagar och kvava nätter, ändå får ungarna (både 2- och 4-benta) energi från någonstans… själv har jag inte sovit "på riktigt" sen förra veckan…
Ska försöka ta kort på småtrollen här som blev 7 veckor igår…
Sen blirdet väl lite städning på nåt vis, för kattungarna tycker det är så kul att sprätta ur sanden ur lådan alternativt leka tafatt där…
God morgon. Idag ska jag städa lite och gå ut och handla lite. Det känns som den här varma dagen är en dag då man bara gör lite av det man gör
Sköt om er
God morgon! Jag har sovit ut och det behövde jag. Idag tänker jag inte vara inomhus! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#2 visst är det skönt att sova ut! Behövs verkligen ibland, har jag också gjort inatt! Blev nästan 11 timmar
Nu en joggingtur för att sedan slappa resten av dagen vid sjön!
Här har det inte blivit mycket sömn, 5 månaders bebis som vill gosa och en högdräktig katt som försöker klämma ner sig mellan oss, hon är som ett plåster nu innan förlossningen… pust! Dessutom är det alltför varmt för min smak!
Ikväll ska jag ta en ridtur på min häst Cassuall, ser jag fram emot!
God morgon vänner.
#1 För mig är du Dagens Filosof!Roliga reflektioner.
Jag har varit hos veterinär och besiktat en kattunge och just nu är det lagom varmt ute.
Sköt om er ,tänk på att dricka vatten och att använda solskyddom ni vistas ute i värmen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Lyckats ta mig upp ur sängen idag med. Brukar bli bättre med värken när det är varmt men inte nu konstigt nog.
Dagen kommer att ägnas till att städa iordning kattrummet då det kommer en hona på besök imorgon som förhoppningsvis ska fatta tycke för Absint. Blir även en tur ute i gräset med både Zorro och Vile. Det hör som till dem dagliga rutinerna hur trött o ont jag än har. Lyckas jag banta ner Zorro ordentligt så får han följa med på SW hade jag tänkt för en tjockis hör som inte hemma där. ;)
Ha det gott alla!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Ännu en härlig dag!!!! Tyvärr blir man lite slö och får alldeles för lite gjort.
Ha det fint!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.