Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 305 ggr
Leffe
0

God 2006-12-04

God morgon på er alla. En hel arbetsvecka väntar. Men egentligen är måndagmorgnar veckans bästa morgon - det är ju en hel vecka kvar till nästa måndag.

Rexann
0

God morgon…härligt vakna och julstämningen äntligen infinner sig! Det snöar, så underbart!!

Gittan
0

Morgon, måndagmorgon. Ska till frissan idag och det regnar!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

solskensbarn
0

God morgon! Det var så mysigt att sitta i vardagsrummet i morse, mörkt ute och adventsstakar i fönstren. Å så en gossjuk rex i knäet! Kan det bli bättre? Bra start på veckan. Hoppas att ni andra också känner er pigga och glada efter helgen!

cornish
0

God Lunch…

Är tyvär inte pigg men van vid detta tillstånd..I natt var jag helt sömnlös..kunde inte sova alls.SOmnade när vissa går upp.Inte bra.
Vad mysigt det låter med snö!!!Trots att jag gillar värme så är jag otroligt trött på detta gråa väder-men man ska väl vara glad över att det inte är snöslask det är ju ännu värre.

Hoppas nu det smäller till och blir minus direkt så att snön ligger kvar sedan!

Lullan1
0

God kväll! Sitter här och myser lite i adventsljusstaken sken, försöker koppla av efter en hård arbetsdag. Jag har inte sovit en blund inatt, känner mig helt uppstressad av allt julpyssel, bak och allt som ska handlas och göras! Men jag får väl säga som en god vän sa till mig, -Det är julafton även om man äter makaroner och korv till jullunch!

cornish
0

Korv och makaroner kan vara gott ibland..Varför ej till julCool!

EvaG
0

God natt från mig på väg till arbetet

Medarbetare på Vilda västern iFokus

cornish
0

Ha en bra arbetsnatt Eva!