UKs utställning 27-28 juni
Vi har platser kvar så tveka inte att skicka in era anmälningar!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag hoppas jag kommer på söndagen
Eventuellt kommer bara Tapini med LinusCRX och Spotless
vet inte hur jag kommer må efter en magoperation 10 juni.
#1 Du ska må jättebra ,det förstår du väl?Kram
Åh… Jisses! Kanske ska anmäla anna i alla fall, men då måste jag ha nån att övernatta hos lör-sön. Annars kommer jag utan katt
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#0 Då kan man ju tro att man kommit med. Det var så trevlig utställning senast.
#1 Visst ska du må toppen då. Det hoppas jag på. Skjuss finns ju som sagt!
#3 Åh vad roligt det skulle vara att få träffa Anna! Hoppas det löser sig med boende.
# 4 Javisst! Jag vågar dock inte anmäla innan jag vet.. Hmmm… Det är ju lite svårt annars för mig att bara åka över en dag, särskilt eftersom jag inte har körkort ;)
www.mytwiggs.com
#5 Synd att jag inte kan erbjuda dig ngt boende hos mig.Vi är två vuxna med varsitt rum och katter i alla rum
# 6 Mm.. det var synd!
www.mytwiggs.com

Vi kommer!

Jag kommer att behöva bärhjälp då mina katter kommer att komma direkt efter varandra .
Stolt ägare till tre La permer

#11 Vill man gå assistent anmäler man sig till assistentansvarig på utställningen innan utställningshelgen, det står på inbjudan vem det är. När man går assistent blir man tilldelad en domare och man är domaren behjälplig under hela utställningsdagen med att hålla reda på bedömningssedlar och se till att dessa kommer till seketariatet, se till att domarens katter är uppe eller kommer upp för bedömning, hjälper till vid nomineringen med att eventuellt hämta någon katt som ska upp, osv. Det brukar innebära en hel del springande och rätt lite fotvila under dagen. Dock bjuder arrangerande klubb på mat samt att man får ett assistentarvode som oftast ligger på ungefär samma summa som en anmälningsavgift för en katt en dag.
Om du inte gått assistent tidigare är det ett hett tips att meddela assistentansvarig det och gå bredvid en erfaren assistent första gången. Det låter kanske inte så avancerat, men det är mer jobb än man tror och är inte assistenten på topp så kan ofta inte heller inte domaren prestera sitt bästa.
Om du känner att du vill gå assistent är du hjärtligt välkommen att höra av dig till vår assistentansvarig!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#11 Om du vill hjälpa en vän/bekant att bära fram dennas katt,så bara kom! Jag vet inte om jag hinner med allt,och det finns säkert fler än jag som ska jobba mycket.

Jag hade tänkt ställa ut men tyvärr har min nacke blivit sämre och jag kan inte bära så tungt.
Inte heller vara kvar en hel dag.
Men jag kommer och tittar någon av dagarna.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
#15 Om du anmäler så kommer jag och möter dig vid bilen och tar din katt! Sedan kan du ju be en assistent om hjälp?Eller hur tycker du?

vi kommer med tyra och vår nya lilla kissemiss kommer hämtas då. en liten oriental
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#17 Oriental
,ska den vara med på Specialen?

jo det är väl tänkt så
uppfödaren har anmält 4 av 6 kattungar. får se hur det blir.

Eine, finns det fortfarande plats kvar på söndagen? I så fall kanske jag skulle ta och försöka hitta lift…..

Har noll koll på vart du bor men jag har en kattungeköpare som kommer och hon bor i Stockholm På Liljeholmen om jag inte helt missminner mig.Det skulle kanske fungera att åka med dem.De kommer på lördagen med två juniorer.
Stolt ägare till tre La permer
LinusCRX och jag kommer från Nacka. Vi kan säkert hämta upp dig på lämpligt ställe
PM:a eller maila mig
#20 Skynda dig,idag,vi har platser kvar !
#20 Klart vi kan knö ihop oss. Inga problem.
Massor med plats i racerbilen. Hittar till hallen gör jag också ;o)
Någon som ska från stockholm på lördagen som jag kan lifta med (utan katt)?
www.mytwiggs.com

Tack Monika, då hänkar jag med er!
Eine, jag har betalat in nu och hoppas komma med :-)
#26 Du kommer med!Välkommen!

Men sååå roligt det ska bli!!!

finns det någon möjlighet att få ta med en sällskapskatt då det finns platser kvar ?

#29 Det finns det, vi pratade faktiskt om det på styrelsemötet igår. Hör av dig till utställningssekreteraren så kan du få en extra bur/dubbelbur.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

har nu pratat med henne och om det finns möjlighet så kommer våran skogis få vara med . hon prioriterar ju de som ställs ut förståerligt nog
Åh vad roligt det ska bli. Längtar! Jag kommer ju förhoppningsvis också(om jag kommer med betalade i måndags så jag hoppas…)och har också plats i bilen. Finns det hjärterum så finns det stjäretrum som det heter. Vi verkar vara en hel flock från Nacka/Värmdö :-)
Ni är så välkomna! Roligt att så många kommer!

Jag kommer med 3 på lördagen och 3 på söndagen.
Ylva - det vore jätteskoj om du/ni dök upp!
Mamma har med sig två smågrabbar till specialen på lördagen, S*Spoteless David, (lilatabby balines) och S*Spotless Eskil, (kanel balines). På söndagen kommer hon med IC S*Spotless Brynolf.
#34 Ja jag tänker iaf komma! vare sig jag hjälper nån eller inte. :D Allra helst hade jag velat ställa ut Jade.. men hm. Vet faktiskt inte om jag törs. Så dåligt pälsad som hon är. (Haha, skrev jag först.. och det är ju förvisso sant.)
Nu är jag inte heller medlem i nån klubb, eller har några pengar över så.. det problemet är iofs löst. ;)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
#35 Du får väl gå med i UK då!Så kan du ställa ut senare.
Jag tror det är 320 kr/år
,det kan diffa på ngn tia hit eller dit.

jag väntar på svar om man får med sig sällskapskatten.skulle få veta det när de vet hur många som är anmälda..hoppas verkligen det

Är det någon som fått bekräftelsen än?
#41 jag fick den i dag!

#42 KUL! Hoppas vår ligger innanför dörren när jag kommer hem!
Jag har fått bekräftelsen 
Kommer med Anna och eventuellt Kisi båda dagrna 
www.mytwiggs.com
Tapini och jag dyker upp på söndagen.

Tyra och Bamse kommer dit. Bamse fick vara sällskap.

Idus och jag kommer på söndagen :)
Det ska bli så kul! Nu är det packat och klart! Snart kommer Anna, sen ska vi äta middag och kattvakten flyttar in hos Mojjan, sen är det avfärd mot Uppsala!
www.mytwiggs.com
Lycka till alla ni som ställer ut i helgen!