Solig morgon 24/6
Blev väckt av 6 busungar som ansåg att 04.30 är en bra start på dan.. Idag blir det väl en allmän vanlig dag med städ och tvätt..
Ikväll spelar dottern borta match i fotboll.
Ha det gott och njuuut av solen!!
God morgon!
Idag ska jag ta bort "häftklamrarna" som min mage är ihopsydd med. Hurra!!
Sedan blir det frissan, skönt, håret är helt risigt efter dessa första 14 dagar efter operationen.

God morgon!
Så skönt med sol och sommar. Äntligen.
#1 Oj det låter ruggigt, hoppas det går bra och att du blir fin i håret =)
Denna morgon kan nog bäst beskrivas med tre ord: Sommar, blommor och jobb!
Jag ska snart bege mig till kliniken en stund, sen ska jag fortsätta med en hemsida och lite keramik.
Måste visa en fin bild jag fick igår. Det är S*My Twigg´s Antichrist Superstar som har vuxit till sig!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon. Nyss uppstigen från min skönhetssömn (behövs nog ett dygns sova till). Här skiner solen och jag har semester. En bra kombination
Sköt om er
godförmiddag, en ny dag på jobbet.. lite turbulent eftersom hela företaget gör en omorganisation.. jag har kontrakt till 31juli.. så just nu jobbar mina chefer med att få det förlängt åtminstånde till 31 december.. så får vi se sedan..
Lycka till Wiveka! vi får höras på tel. skulle vara kul att träffas!
God morgon alla!
Sitter på jobbet och har massor att göra… därför skriver jag här 
I kväll är det förberedelsemöte inför Järvas utställning i juli och det ska bli så roligt. Sen ska jag hem och tvätta katten tänkte jag och i morgon blir det London i jobbet. Känns riktigt roligt men liite stressigt blir det allt.
#0 Din lilla svarta är uursöt.
De övriga med, men…
God morgon. Här skiner solen på klarblå himmel. Gubben är deppig. Han har blivit varslad på jobbet. Det var väntat, men han levde på hoppet. Så vi får nog en härlig sommar. Tur vi hann göra vår resa innan han fick varslet i alla fall.
Hoppas ni alla får en bra dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#6 Kanske du skulle haft barnbarnet till Ramses…
Han är i dagsläget otingad…
Hoppas ni alla får en bra onsdag.
Idag ska jag hänga med lillayster som ska prova sin bröllopsklänning. Den behöver fixas till lite för att sitta perfekt.
Har inte sett den tidigare, ska bli jättekul. Spännande!

I dag är det ännu en varm solig dag!
Jag har målat fönstren igen och nu är det bara en sista strykning kvar
Jag håller också på att packar och planerar inför min resa söderut till Vätterns västra stränder. Att det är så tråkigt att packa fast det är roligt att resa
Badrumsjobbarna håller på med något illaluktande i dag så det är lite tungt i hvudet, jag hoppas fortfarande på att kunna duscha i mitt nya badrum, då jag kommer tillbaka från min semestern….
Ha en fortsatt härlig sommardag!
#6 Frestande
- men jag får behärska mig. Min kattkvot är fylld för överskådlig tid framöver 
Tror att den lille svarte sötingen snart hittar sitt hem.
#6 & #12 Tja…vi är ju svaga för svartingar;). Tjorven är så stolt över sina små…ja..Tjorvens matte med:). Den svarta kallar jag "Tjorven junior" pga hans likhet med sin far.
Annars så är det en härlig dag här med. Solen gassar och jag har varit ute och solat samt klippt gräs med grästrimmern.
Jag hoppas att samtliga får en fortsatt härlig dag / kväll.

#12 och #13 Han är fin håller med, kan det var så att anledningen till att ni fastnat lite för honom är att han är lik sin far som är lik sin far!!! Ha en fortsatt härlig kväll.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jag har missat ännu en fin dag. Jag bara sover och sover, men har ändå huvudvärk. Vaknar en stund för att sedan somna ijen. Hoppas jag är bättre under torsdagen.
Sov gott om någon fortfarande är vaken.
#15 Jag är vaken. Du behöver säkert en hel del vila