God morgon 2009-06-22
God morgon. Nu börjar min semester och jag har inte gått och lagt mig ännu.
Sköt om er

Och nu vänder vädret!
.
Själv har jag två veckor kvar.
Under dessa skall vi även träna till släktträffen där jag skall spela (och sjunga något i alla fall) och Alexandra skall sjunga några sånger (Filippa skall väl också få vara med på ett hörn, men det är ej säkert än beroende på vad vi hittar för sånger).
Här skiner i alla fall solen.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Godmorgon! Idag är det den fösta sommardagen 
Jag måste promenera till jobbet eftersom jag har punktering, jag är så irriterad… två veckor kvar till semester
Nu fort in med frukost och iväg, ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Jag är sjukskriven till 12 juli och sedan en veckas semester.
Idag ska jag in till min kiropraktor, är så spänd i ryggen och det har satt sig i höger ben
kan knappt sova…..
Fantastiskt väder idag, ha det bra!!

Åhh vilken bra startdag för semestern!! Varva ner och bara njuuuuut 
Och ni andra, håll ut. Snart får ni också slappa i den fina solen!
Host host Godmorgon host..
Blä,jag vill inte vara så här dålig.Vi har utställning,jag har massor att göra, bl a ska leverera 4 kattungar denna veckan och göra rosetter som jag fått material till alldeles för sent.
Sköt om er och njut ni som kan.
Länge leve Alvedon och Treo och starkt kaffe!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon!
Mojjan är inte hes idag och Kisis myggbett som plötsligt dök upp har hittat en annan bov - Brännässlor!
Idag ska jag greja lite i kattagården och fortsätta med en kompis hemsida 
Kisi säger Mjaaaaooouuuu! Mjaaaaooouuu! Är inte min pojkvän på ingång? 
Nope! Inte ännu!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
En härligt solig dag!
Fullfart på badrumsbyggarna, i dag skall jag ta tag i fönsterrenoveringen, det känns inte så lockande men det brukar vara gå bra bara man börjar så
Ha en solig dag!
God förmiddag. Ganska fint väder här. Sonen och gubben ska in till stan. Dottern och jag ska påta i trädgården. Hoppas alla får en trevlig måndag
Eine vet att det kan vara svårt att bli av med en förkylning mitt i sommaren, men krya på dig!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Mamma mia så katttomt det blev här Q med kattbarn har farit hem till Husse Olle i Uppsala för att visas upp för Olles kamrater.Q är ju Olles katt eller något ditåt.Som tur är får jag hem dem redan imorgon.Just nu har jag bara fyra katter hemma och det känns väldigt tomt.
Stolt ägare till tre La permer