God morgon 2009-06-20
God morgon eller god förmiddag. Tänk nu väntar 14 dagars semester. Underbart!
Sköt om er
God morgon! Sommarsolstånd i dag? Glöm inte att fira det.
Sköt om er och bli inte förkylda som jag är..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon!
Här regnar det! Jag är orolig för Mojjan. Hon är hes!!! Det kom helt plötsligt. Undrar om hon kan vara allergisk mot något? Nu är det stenkoll som gäller. Hon har ingen feber och är helt normal. Hon äter som en häst som vanligt, bara hes i halsen. Någon som varit med om liknande???
#0 Härligt med semester Leffe! Jag har inte Semester förrän om flera veckor.
Ha en fin dag alla!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Hes har någon av mina varit ibland,men jag har inte sett ngt annat symtom? Eller så är det ett virus som satt sig enbart på stämbanden
Godmorgon - eller vad det heter så här dags på dagen! Sksa städa lite, det är en liten katt som haft roligt i badrummet, det ligger strimlat toapapper över hela golvet…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Goddag!
Ska snart sätta mig på tåget och styra kosan hemåt igen. Kvällen går i goda vänners tecken och det ska bli så skönt att komma hem till katterna igen, som jag har saknat dem trots att jag bara varit borta ett dygn!
#2 Våra blir hesa lite då och då, men det beror bara på att de druckit för lite vatten. Kanske samma med Mojjan?
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 5 Druckit för lite vatten? Nja.. Kanske. Jag tycker att det låter konstigt, men jag ska ställa fram vatten lite här och var i lähenheten så får vi se om mon dricker mer.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Full fart. SItter och tittar på mamma och pappa rödstjärt som matar ungar för fullt i holken utanför fönstret vårt. Så harmoniskt och härligt. Det är första året vi har rödstjärtar, men det är ungar i holken varje år. Brukar vara fajt mellan flugsnappare och talgoxe i vanliga fall.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Min midsommarafton slutade med hjärnskakning så nu ligger jag stilla och mår dåligt och tycker synd om mej själv. God natt på er
#8 Då är det enklare att vara förkyld och ha feber,som jag.Stackars dig!