Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 591 ggr
Rexann
0

Litter Kwitter!

Är det någon där ute som provat Litter Kwitter och vet om det funkar?!? Det låter ju väldigt intressant!

Leffe
0

Vet inte ens vad det är för något

Rexann
0

Det är ett slags toaletträningskit för att lära katter att gå på toa precis som vi människor, har läst mycket om det på nätet och det låter så himla bra……men det är väl som all annan reklam. Man får ta det med en nypa salt!Skrattande

Leffe
0

Då vet jag och har läst någonstans att det fungerar

cornish
0

Är mycket intresserad av denna uppfinning-och kommer prova den på framtida katter.Mina är för gamla att lära om nu..

Blir smått tokig på kattsanden som sprids överallt nämligen…man har kattsand t.om. i sängen….Fundersam

Men,men det får man ta när man har dessa underbara djur!
Ser däremot fram mot alla nya uppfinningar i ämnet.

Rana-E
0

cornish   det spelar ingen roll hur gammal katten är när den ska lära sig, har läst om några som lärt sina kissar änvända litterkwitter de är i åldrarna 2-5 om jag inte misstar migGlad en tjej berättade i ett forum om hur hennes siames snabbt lärde sig konsten, och crx är ju minst lika intillegenta som siameser så dina skulle nog oxå klara av det

Glad

cornish
0

Nej Rana, tror det är svårt och taskigt mot Danne som är 11 år!!

Men Buffy som är 7 kanske skulle klara det-han balanserar på handfatet och dricker vatten där-men han skulle nog också tycka det var jobbigt att ändra beteende efter 7 år!

Så det får testas på andra katter i en annan tid,vill ju att mina katter ska hänga med ett bra tag till!

Är däremot nyfiken på om någon här anväder den eller tänker göra det,och hur det i så fall går….
Kanske du Rana kan testa den när din kattunge kommer !!Glad

Rana-E
0

oj visste inte att dem var såå Gladgammla nej det skulle ju vara taskigt mot dem  som du säger .sorry  kommer ju med dumma tips härGenerad

cornish
0

Ingen fara RanaGlad- det är bara kul ju fler som skriver här!!
Och man kan inte hålla reda på allt,alltid!!

Fortsätt skriva på!!!

Rana-E
0
Rexann
0

Nu har jag pratat med en som håller på att lära sin 2-åriga hane att gå på toa. Det gick jättebra och hon hade fått plocka bort så att det var ett ganska stort hål som kisse använde till sina behov, det var bara det att henne ena hund (en labrador) puttade till kisse så han trillade ner i toastolen!!!! Hon har nu fått börja om från början igen….Skrattande

Rana-E
0

oj! stackars kisse. hoppas han inte blir toa rädd i fortsättningen

cornish
0

Taskig labbe-brorsa…Inge snällt- men såg nog lite roligt utGenerad

Stackars lilla katt..inte lätt; men det händer ju att katter av sig själva råkar plurra i vatten eller råka trilla ner från något de siktat in sig på - i alla fall mina…
Då brukar dom låtsas som ingenting…låtsas som om inget hänt överhuvudtaget..!
Man kan ju inte sänka sig så - nej huvudet högt och svansen upp!

Faxlin
0

#10: hihi, ursäkta men det måste sätt jätteroligt ut. Synd om missen som blev blöt och matte som får börja om med träningen. men jag ser det framför mig uppspelat i huvudet. Och då ser det vansinnigt roligt ut. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars