Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 290 ggr
EvaG
0

God dag 2006-12-01

Ledig fyra dygn!!!Skrattande Härligt!!! Sambon jobbar i dag sedan har vi hela helgen tillsammans. Vi kommer att resa bort lördag-söndag. Katterna följer med oxå.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Har också ledigt idag. Ska handla åt katterna och försöka få lite tid över till städning och sådana sysslor

solskensbarn
0

Hejhej! Härligt med lite advent i knutarna. Vi har mumsat lussebullar och druckit glögg på jobbet, hur mysigt som helst! Jag älskar advent! Jag ser fram emot min ledighet kring jul, är ledig mellandagarna oxå. Längtar! 

Ha en trevlig helg! Kram på er!

Rexann
0

God kväll!! Har också varit ledig i dag…..har pyntat granen med katter hängades i kulor och belysning, de var bara jobbiga medans vi klädde den. Sen har de låtit den vara ifredGlad

cornish
0

Oj-tidigt ute Rexann-redan gran!?!Innan första advent..!!

Själv tycker jag att granen skall in på kvällen innan julafton,sedan kläs på julaftons morgon,för så gjorde vi hemma när jag var liten-men alla har ju sina egna traditioner självklart!!Glad

Och adventstjärnan får tändas först på- just första advent..Men  man får dock hänga upp dom dagen innan…Flört

Själv kommer jag inte ha någon gran alls tyvärr - känns inget kul när man numera är själv(människa …)

Men jag får njuta av en äkta doftande gran,huggen av syrrans man några dar innan uppe hos syrran på julafton(tror jag-el.någon annan av juldagarna) istället!

Nu blir det strax god natt!!