Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 730 ggr
Rexjen
0

FRÄSETs utställning 8-9 augusti (Uppsala)

Vi har fortfarande platser kvar på vår utställning den 8-9 augusti. Kolla in inbjudan.

Vilka kommer? Tungan ute Det ryktas om finfina priser och ett grymt lotteri.Flört

Kom dit eller bli en fyrkant!Cool

// Jenny, en del av FRÄSET

Eine
0

Har god lust, men ingen att åka med.Sätter mig inte på bussen med min packning,och nu är det väl snart för sent att anmäla katt antar jag..?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Rexjen
0

#1 Det finns säkert någon att åka tillsammans med, vi är flera som åker från centrala Uppsala.Flört

Vi kommer att förlänga anmälningstiden, det är bara att anmäla.

Eine
0

# Vet du ngn jag kan fråga? Vill inte stå där när den morgonen randasFlört

Ylva-Li
0

Om det är bärhjälp du behöver så kanske jag kan åka med? Från centralen eller vart du nu behöver. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Mona22
0

just den helgen gömmer vi oss i Dala-järna där mitt andra intresse kommer vara. massor med flyg!

Eine
0

#4 Tack.Du orkar inte bära migSkrattande.Nej skämt åsido,det är bara god komfort jag eftersträvar,är för lat och har för ont för att hålla på att pussla och stå i.

Ylva-Li
0

#6 Inte skoj när det gör ont! Då är det jobbigt att åka buss även om man har bärhjälp. :) Synd att jag inte har körkort själv. Vet inte hur mycket jag kan rekrytera sambon i. Även om han också tycker det är spännande med utställningar.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Rexjen
0

Vi har fortfarande några fåtal platser kvar i kategori 3, passa på innan det är för sent.Flört

MyTwiggs
0

Jag är nog en dålig fräsetmedlem…. Men jag vet inte hur jag ska få ihop det riktigt Flört Man skulle ha ett körkort att vifta med Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Rexjen
0

#9 Typiskt att man bor så litet! Obestämd

Eine
0

Rexjen om jag skickar en anmälan via vår utställningsekreterare så borde ni ha den i dag eller i morgon.Är det för sent då?Ställer nog bara en kattunge som är osåld( idag iaf)--

Rexjen
0

#11 Det är ok. Glad

cherish
0

Jag har anmält Phoebe så vi kommer!! :D Ciqan är stoppad tills vi kommer iväg till en norsk utställning .. har man inte huvudet med sig så bokar man semestern över en Norgeutställning - sånt gör iaf Cherish! *muttrar surt*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Eine
0

jag har anmält till lördagen och hoppas att den hittar fram..

Josephine
0

Jag har anmält en hel drös med katter till lördagen bara för att lite vänner skulle åka dit. Sen att jag har beräknad förlossning (min egen alltså) knapt en vecka senare kom jag på lite senare. Så ev blir det andra som får åka upp med mina katter och jag får ligga hemma på sofflocket:-)

Eine
0

#15 haha,tänker du ha hemförlossning på sofflocket? Rasbo ligger annars *nära* akademiska Sjukhuset om du ska föda.Nej, jag hoppas du kommer personligen med dina vackra katter!!