Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 548 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 15 juni

Godmorgon! har sovit jättegott med rena lakan och gosig Charlie i sängen…

En efterlysning - Någon har stulit sommaren… är det någon som sett denne person som i sitt bagage har sol värme, ja allt vackert väder nerstoppat så att vi här landet ska frysa. Vi borde genast ut och leta efter tjuven!

Den här arbetveckan kommer att gå fort så det är dags att börja nu Skrattande

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JamesRex
0

Jag är med i letandet! Semestern börjar imorgon så hög tid att hitta stöldgodset!

Ska snart pallra mig  iväg till jobbet men först njuta av min härliga frukost!

Ha en toppendag på er!

Avots
0

Godmorgon!

Har tyvärr ej heller sett till tjuven, men han måste ha gått förbi här någon gång i början av förra veckanFlört

I dag regnar det inte i alla fall! Har fått närmare 100mm regn sedan i fredags….

Annars är det som vanligt fullfart på badrumsbygget, katterna surar på övervåningen och hunden i sovrumet, de vill ha tillbaka HELA sitt hus. Själv vandrar jag i mellan…

Ha en bra måndag!

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Idag ska det bli lite keramikjobb och jag ska beställa hem ett nytt lass lera. 10 kg tar slut snabbt, det är precis som med choklad Flört (bjuder på ett får och en tvättvjörn)

Sitter och grejar lite med Fräsets hemsida. Det är en del jobb…

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AlexH
0

Godmorgon… eller god och god.. regnig morgon ..Obestämd

I Kista (där jag jobbar) finns ingen tjuv… h*n har redan flytt fältet, och verkar vara svår att spåra.. De har lovat (hm) moln med viss sol och regn på midsommarafton och HELA 14 grader varmt i stockholm.. jippi… eller vad man nu ska säga.. Det blir täckoverall på barnen när man ska dansa runt midsommarstången!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

God morgon! Och jag vet var sommaren är.I Grekland, på semester.En god vän åkte dit i lördags i samma ärende.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
0

Är ni säkra på att det är sommar. Tycker det mer verkar som det är höst.

Medarbetare på Vilda västern iFokus