Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 383 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 14 Juni 2009!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen som har skrivit någon godmorgontråd ännu, så jag får väl börja idag!

Här är det mulet och trist idag och jag känner mig seg… Tråkigt!

Vi ska fortsätta med ommålningen här hemma idag. Jag önskar också de som ställer ut katter idag ett varmt lycka till! (En lyckospark i baken till S*My Twigg´s Ka-Boom Ka-Boom)

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
0

Godmorgon! Trött idag, det blev sent igår. Vi var i Västerås och åt god mat - en grillfest som blev inneätning istället - det är ingen ordning på årstiden, det ser ut som oktober… Synd för det går inte inte riktigt att njuta av det vackra gröna därute.

Idag ska jag kamma Maxen. Han var snygt kammad och utredd för ett tag sen, sen var han tvungen att bada och då blev det trassel i pälsen och då var kammen som bortblåst - nu har den återvänt så nu… Måste säga att det är bra mycket enklare med cornishar som har kort päls (nu har vi en "säl", Charlie har väääldigt lite päls men den håller faktiskt på att blir lite mer). Jag tycker mycket om Maxen men önskar att han hade päls som Charlie…

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Leffe
0

God förmiddag. I går var jag på Tillgänglighetsmarschen och i dag ska jag på Ekens Cup i handboll. Det är ungdomar som spelar ute i en av de största grästurneringar som finns. Det blir alltså en helg i blöta-kläders-tecken.

Sköt om er

RacerDonnans
0

Ännu en regnig grå dag, men snart kommer nog värmen och solen så man får passa på att röja undan här inne så man kan njuta när den väl är här!
Ha en bra dag!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
0

#3 Värmen och solen kommer om en vecka för då går jag på semester

JamesRex
0

Hoppas också att solen kommer om en vecka, då är det nämligen semester för mig med! Ska bli så skönt så!

Dagen idag har bjudit på cellulitmassage på axelssons faktiskt, vi får väl se om det hjälper..ganska ont gjorde detTungan ute

Nu blir det till att fortsätta leken med james och skrubbvanten som han älskar och har trasat sönder så mycket..Skrattande

AnneAlva
0

Goddag

Klev upp sent idag. Mer regel än undantag efter en kväll av samkväm på bortaplan. Glad Idag ska jag inte göra mycket alls. Kanske försöka få till lite foton på kattisbarnen, men det är så tråkigt ljus ute så jag vet inte, kanske väntar någon dag till med det.

Ha en skön söndag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

[Wiveka]
0

God eftermiddag!

Jag fortsätter med mina soppor, känner mig dock trött och lite snurrig av starka värktabletterObestämd

Katterna är mycket glada över att jag är hemma och varken Wilda eller Tapini lämnade mig på hela nattenKyss

MyTwiggs
0

Målningen är just nu i full gång och skojsiga utställningsrapporter har ramlat in. Jag låter dock ägeren till den berörda katten rapportera det själv.

Nu ska jag tvätta bort det värsta av färgen från händerna och laga lite middag snart!

Hoppas att ni också har en trevlig kväll! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

#7 Välkommen hem Wiveka!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora