Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 460 ggr
EvaG
0

God morgon 13/6-09

God morgon. Har varit i Stockholm under natten. Ska nu transportera min lekamen till Malmö. Ha en bra lördag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

#0 Då hoppas jag du haft det trevligt och bra i Hufvudstaden!Ha det gott du också.

Och alla andra som tittar in önskar jag också en skön dag med trevliga aktiviteter.Jag ska till vet. på ett snabbt besök sedan väntar rosetter.Men jag har två olästa böcker ocksåObestämd,så nu gäller det för mig att ha disciplin Oskyldig

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

Jag ska åka in till city och Sergeltorg för att se Tillgänglighetsmarschen

Sköt om er

aggeelin
0

Godrmorgon! Vi ska till Ikea, det är inte min favvo, det blir att bita ihop och gilla läget. Kanske det kommer något bra ut av besöket iaf…

Ha det gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag!

Här planeras målning av vardagsrummet. Tråkigt väder!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

En regning tråkig dag, minstingen på kalas och den äldsta har sovit ho en kompis. Det får bli en städdag förutom de studier jag måste ta tag i.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Elica
0

Hej och god morgon (eller eftermiddag) Sverige. Råkade just se på ett annat forum de skulpturer som delades ut för Rexmästare. Och ville komma hit för att lovorda MyTwiggs.  Alla är jättefina, men jag blev faktiskt imponerad på devonöron som du har skaffat fram! De var hur läckra som hellst.

Du måste ha titta lite mera på devon också under tiden.Cool

Igår föddes det två små demoner här och jag

Hoppas att  får ens lite ditåt!Kyss

MyTwiggs
0

# 6 Åh! Tack! Skäms Jag har studerat Devon efter bästa förmåga nu Skrattande

Här är en bild på hela skaran (dock en ganska dålig oskarp bild)

www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Ingen bra dag alls.Spöregn och en dyr snabbvisit på Ultuna. En Cissi med PYO ingick inte i min dagsplanering.Nu ska jag se till att få i henne lite mat och vätska och sen ska jag se vad vi andra kan få att stoppa i magen.Morgondagens aktiviteter är också klara eftersom att Cissi måste tillbaka till Ultuna för ytterligare en injektion.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

#8 nej men attans! Vi som var där i går! Men ge inte upp,medicinera! låt ingen kastrera din katt för att hon har pyo!! stackars dig och stackars Cissi!

MonicaLagerquist
0

Nej inte kommer jag att kastrera om det inte bril nödvändigt.De ville lägga in henne men jag tycker att hon har det bättre hemma.Nu har jag pytsat i lite mer välutspädd Hills A/D så nu kan jag gå över till grannen och medicinera hennes katt och skotta lite toalådor där.Det blev inte mycket nytta gjort idag men ett burskynke har blivit sytt ialla fall.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

Men så jobbigt, Monica! Hon är ju så fin, Cissi! Medicinera! *håller tummarna*

www.mytwiggs.com

Eine
0

#10 nytta och nytta,ja du har varit upptagen med viktiga saker så nog har väl du gjort nyttaFlört

[Wiveka]
0

Hej allihop!

Efter fyra dagars bortavaro från datorn pga operation så fanns det ju en hel del att ta igenFlört

Jag känner mig lätt överkörd runt magen men det blir sakta bättre, hoppas jag på i alla fall.