Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 429 ggr
AlexH
0

IDP Båstad 27-28 Juni

Det finns plats kvar på IDP utställningen i Båstad den 27-28 Juni två endagars utställningar arrangerade av FHK och SNRF.

Anmälningstiden förlängd till 17/6 (måste vara SNRF Wiveca fransson tillanda SENAST det datumet)

inbjudan finns på IDPs hemsida

www.idpnordic.se

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

Klart att ni passar på när UK har utställningSkrattandeoch jag absolut inte kan komma,men jag hoppas ni får jättemånga katter anmälda!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Nickar och håller med.

Stolt ägare till tre La permer

AlexH
0

#1 och #2 ja det var ju lite oturligt.. men att finna lokal och tid för klubbarna innan det är FÖR mycket sommar Tungan ute var inte det lättaste.. Hoppas att lite folk från södern kanske kommer i alla fall!Flört.

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

#3 SNRF har så gott rykte överallt,så jag kan inte tro annat än att det går finfint!Lokaler är inte lätt,snart förlorar vi denna hallen på Rapsgatan också.

AlexH
0

#4 vad är det du säger?? kommer inte Allianshallen hålla med lokal för kattutställningar framöver?

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

#5 nästa år är nog ok.men en ny stor hall planeras till 2011 och det blir oändligt mycket dyrare att hyra.Jag har hört summor på 60-70.000.Kanhända går det att förhandlaObestämd?.

AlexH
0

#6 usch då det låter oroväckande… det blir färre och färre lokaler som lånas ut till djurutställningar.. med hyror som dessa, kommer många klubbar få det tufft… och inte att tänka på vilka horribla anmälningsavgifter man måste börja ta ut!

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

#7 någonstans i huvudet plingar en liten klocka:Om man är ständigt återkommande kund,kanske man kan få lite specialbehandling och få lägre pris? För jag tror det kan bli kärvt även för uthyrare i dessa något ansträngda ekonomiska tider.Hoppas kan man alltid.

Tjing-Ling
0

putt

citrina
0

Kom igen nu götaländare och anmäl! Båstad by sommer, det är ju toppen!

Annkis54
0

vi kommer att ha en duktig fotograf där oxåFlört

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annkis54
0

Vi kommer att ha cafe där Ylva säljer sina mycket GODA mackor.
O så kommer det att finnas goda hembakta kakor mm till bra priser.
Ytterligare en orsak att komma till oss:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Eine
0

312 Sådant älskar jag.Äter bara sådant som man inte *faller ur* av!

FiiaL
0

Putt