Vad tiden går... nu är de 4 veckor!!
Huga, tyckte det var nyss de föddes, nu är de 4 veckor och full fart är det som gäller… Tyvärr är inte jag och kameran helt sams än… sen är väl motiven minst lika omöjliga
Denna bild är dock från förra veckans bus…
Några är tingade, mer info finns på hemsidan…
Sen har vi S*Dollemina's Dancing Queen, CRX f33
Tjejen med stort go i… är det sköldpadsfärgen eller?? 
Sen killen S*Dollemina's Daddy Cool CRX n24, lika mycket fart som han är just det cool…
Fast just här är man nyvaken…
Sen sötnosen S*Dollemina's Dolce Vita CRX n24, lika söt som busig, tror nog att hon blir en forumkatt gissar jag eller??
Sen har vi S*Dollemina*s Dirty Dancing CRX n, killen som vet vad han vill, är lika gärna högt som lågt… men lite mammig ändå…
Sen sist men inte minst S*Dollemina's Djingis Khan CRX d24, killen som busar, men tar livet med ro samtidigt, gillar att gömma sig i hörnen…

#4 Jag tror som du, det blir nog en fin liten forumkisse.
Så stora de blivit. Pussa alla från farmor, faster och farmorsmor och mig såklart.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Ja tänk så fort tiden går när man har kattungar.Söta krullisar du har.
Stolt ägare till tre La permer

Jag kan aldrig få nog av att titta på små söta kattungar…
Sötnosar!
Å så fina de är allihopa och till på köpet en liten "Smutsig dansare" som är sin farfar upp i dagen. Helt otroligt, men hans uttryck är verkligen en kopia av Ramses…
Tack för era fina kommentarer…
#10 känns så kul att det blev en svart efter det som hände i vintras, fast det är klart att vi blev lite paff att det blev så många denna gång 
Vilka sötingar
Sötnosar
Tiden går så fort och de ändrar då utseende från dag till dag nästan,de små sötingarna.Jag är fortvarande imponerad av de lovande pälsarna!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora