Någon som vill se lite kattungebilder??
Har ju bebisar både från Libelles och ruths kull här hemma fortfarande. Tjejerna är fem månader nu och Gobi blir kvar hos oss, men Didi flyttar om två veckor. Lilla Didi löper BTW eländes elände, jag som brukar säga att mina honor är sena…. nåja… inte hon då.
Med på bilden är också Enzo - Ruths pojke som hellre leker med de stora tjejerna än med sina kullsyskon 

Vad fina de är allihop!

SUPERLÄCKRA!!! 

Helt underbara.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Superdupersnygga!!!! 

Söta klimpar!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Helt underbara!!!
Tack vad ni är snälla! Ja jag är så nöjd med utfallet i båda kullarna. Slutet gott allting gott som det heter. PeePee den rödvite flyttar till fodervärd och ska om allt går som jag hoppas bli far till en eller annan kull. Lua, lillpaddan ska jag leta upp en hane till med stoora öron
när hon blir stur. En kull kommer hon att få om allt går som jag hoppas.
Nu är det våra små 8-veckors som regerar här hemma - De har intagit hela huset. Så skönt när kattlådorna kan flyttas dit de hör hemma dvs tvättstugan och toaletten i vårt fall. Hållt på att bli galen på kattsanden i vardagsrummet. Nu är de såå duktiga och inga olyckor överhuvudtaget trots alla 165 kvm att raca på .

Vilka sötnosar!
Har du anmält till någon utställning?
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Ljuvliga hela bunten är de! Idus har just börjat få gå lös i hägnet och är överlycklig, han bara rusar omkring och jagar Karin och Mauritz.

Söta dom är

Jag är helt och hållet tokkär i Gobi!!! Jag måste få se henne LIVE snart!!!!

Vilka finingar, allihop!!

Mmmm, vilka grymmingar du har!

Härligt gäng! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Wow, kan jag säga att jag är väääldigt förväntansfull på hur mina två närbesläktade kullar kommer att arta sig? 

Söthjärtan! 

Vem vill inte se kattungebilder
Vilka gosegryn!!!! 

Dem är så himla fina alla Anki, fast röda killen är min favo 
#12 Tack
Jag gillar vårt lilla godis mer och mer för varje dag . Klart vi måste komma på samma utställning snart? Jag vill ju se dina grabbar med!
#19 Tack - Jag fastnade för PeePee väldigt tidigt och det håller i sig. Ska bli kul och se vad det blir av grabben. Han har i varje fall energi så det räcker och blir över… De andra kissarna verkar lätt flegmatiska i jämförelse.
#16 Jag är lika spänd som du att se vad PeePee och de andras halvsyster Tamsin kommer lämna. Jag kommer att sitta klistrad vid din blogg… men du måste lova att du ringer ( och jag lovar att ha koll på mobilen…
)
Anki, vilka underbara småttingar!!! Och vad stora de blivit sen jag såg dem sist .. .:D Och vad tidigt Didi löper!!
Mina kom inte igång förrän runt året …
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Du har fina kattungar som vanligt. Längtar efter egna nu.