Vit sötnos söker nytt hem
Jag har en underbar liten kattflicka som heter Mino. Hon fyllde sex år i somras. Min sambos astma blir dessvärre bara värre och värre. Jag måste börja fundera på att leta efter ett nytt hem till henne.
Hon är ju min lilla älskling så det måste kännas helt rätt för henne, mig och dig. Vi bor i Stockholm så jag vill att du bor i närheten så jag kan hälsa på dig och se så att hon kan trivas hos dig. Hon är lite blyg och väldigt smart så hon behöver lite utmaningar. Det vore underbart om du har en inhängnad så hon kan komma ut lite. Hos mig har hon varit andrakatt så jag vet ärligt talat inte om hon mår bäst ensam eller om hon kan bo med en kattkompis. Ho nhar hittills levt utan barn och hund.
Hälsningar från en ledsen Jennie
Lycka till med att hitta ett nytt hem till fina fröken!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Åh vad jag känner för dig!
Hoppas att du hittar ett perfekt hem till din fina lilla Mino!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Vilken vacker liten dam! Hoppas att ni hittar ett gott nytt hem!

Lider med er, lycka till med att hitta rätt hem till vackra Mino.

Tack för att ni lider med mig. :-(
Det är inte så att någon av er känner någon kattmänniska med stort hjärta och plats för en liten 2,5 kilos-katt?
Kram
Jennie
# 5 Jag önskar att jag gjorde det, men jag vet inte någon just nu! Dyker det upp något så lovar jag att hojta till!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Hoppas det kommer att gå bra.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Oj vilken otroligt vacker kisse, man blir ju jätte sugen ju men har tre drx i min två så det blir ju tyvärr trångt!
Kan höra mig för om jag känner någon som vill däremot!

Återigen - tack för era ord!
MyTwiggs och SagaLina - jag tar gärna emot tips på bra människor som eventuellt har plats för min lilla.
Kram
Jennie
hejhej, tråkigt för er att det inte fungerar… men jag är faktiskt ute efter just en vuxen hona, som är vit :)
men vi bor en bit bort tyvärr, strax utanför göteborg. det är jag och min dotter, snart 2 år, och vår lille svarta cornish kille som inte har hunnit bli många månader ännu som letar lite sällskap!
hör gärna av dig om det låter intressant ändå!
Oj, vilken fin misse! Hoppas hon hittar ett bra hem som känns tryggt för er. Av ren nyfikenhet, vad heter hon i stamtavlan?

Hej!
Jag förstår att ni prövat alla utvägar, men om ni bor i Stockholm, och vill prova en sista gång så har ju JAG blivit helt astmafri från att ha varit riktigt dålig förra vinten och själv tänkt att jag kanske inte kunde ha kvar katterna. För mej är det magi, ni kan läsa mer i den här gamla tråden.
Annika
Hur går det?

Mino heter på sin stamtavla
Charolai's Xingxingxia

Har Mino hittat sitt hem?