Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 381 ggr
AnnaS
0

God morgon 7 juni 2009

Jag börjar undra varför jag ställde upp på detta med att vara röstmottagare!! Skrikandes Jag är skittrött då grannen hade fest till 04.00 ungefär och så gå upp nu och samtidigt veta att jag inte kommer hem förrän till midnatt ungefär. Men men, jag får i alla fall ersättning.

Martin och Gunvald är på utställning idag, så jag hoppas på glada rapporter under dagen! Glad

Hoppas ni alla får en toppendag!

[Silkwaves]
0

God morgon idag ska jag handlar inför grabbens klassutflykt… + present till fröken. Så ska jag rösta förstås… kruxet är att jag inte vet på vad och vem…

Kattungebesök har vi också och så ska jag jobba lite… och ogräsen i trädgården frodas…

… och sist men inte minst håller jag tummarna för A-M, Gunvald o Martin på NERK!!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag ska jag gå och rösta så snart jag listat ut hur jag ska rösta. Sedan blir det studsmattebyggande hos en vän följt av middag. Senare ikväll ska sambon och en kompis till honom iväg på bio och se Terminator: Salvation medan jag åker på bebissafari hem till en vän. Vi ska dippa grönsaker och känna oss (någorlunda) nyttiga. Skrattande

Håller tummar och tår för alla som ställer på NERK, lycka till!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Avots
0

Godmorgon!

I dag skall jag och syrran i väg på växtloppis, jag hoppas jag hittar något billigt och fint.

Röstningen klarade jag av för ett par veckor sedan, skönt!

Jag hoppas att regnet upphör fram på dagen så att jag kan plantera det jag "fyndat" på loppisen.

Ha en bra dag alla!

Natali
0

Godmorgon

Vi har avnjutit frukost, med efterföljande kaffekopp och chokladboll. Sen ska jag snabb rösta. Sen bör det i ilfart upp till mor och vovvarna. Tiken har nog minst en moderkaka kvar. Så ska se om vi kan få i gång dels stödmating och kolla upp tiken, temp och ev. åka till veterinären. Har också tänkt passa på att skruva lite i bilen. Måste fixa det exmaken "fixade". Det är något som gnisslar i handbromse. Men det fixar jag, bara jag har verktyg.

Solen lyser lite svagt, men det ser ut som ovädersmoln på resten av himlen.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

[Wiveka]
0

God morgon1

Tror jag går och röstar innan frukost och tidningsläsning.

Är dock beredskap idag så man vet aldrig om man måste in och jobbaFlört

Igår var vi i Kungsträdgården och "smakade på Stockholm", det var gott om folk och mycket mysigt med alla matstånd, mmmmm

Ha en härlig valdag!

aggeelin
0

Godmorgon! Lite sen och segt idag, vi var på fest igår kväll. Ska rösta senare idag - bara jag har listat ut var… vi har fått fel information i vårt utskick enligt ny information som kom - men vart tog den nya informationen vägen…

Ska en sväng till handelsträdgården också, det fattas lite marktäckare till rabatten, eller vad det kallas.

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

RacerDonnans
0

#5 Lät mysigt igår.

Jag håller idag alla tummar och tår både för dem som ställer på NERK och SUK idag. Hoppas få en rapport från igår också.

Idag skall Alexandra sjunga två sånger på dop och lillasyster körar på den ena, sen skal jag hinna rösta också.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

God dag.Migrän ? Har haft såååå ont i huvudet att jag sovit på medicin.

Annars är det lika svalt som vanligt ute.jag håller en tumme för er på SUK och NERK,då blir i alla fall den varm..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora