Bodils Minicirkus
Bodil Granberg som hade Bodils minicirkus hittades död på sin gård i lördags. Hon lyckades få katter, hundar och fåglar med flera djur att göra konster av olika slag. Hon blev 58 år

Oh, så sorgligt att hon inte blev äldre än så.
Hur blir det med djuren på hennes gård?
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Oj! Ja, det resulterar nog i blandade känslor hos djurälskare. Jag hoppas att hennes djur får nya kärleksfulla hem. Hon har ganska många, vad jag har förstått. Vet man vad hon dog av?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Det var tråkigt att höra,särskilt för hennes familj och alla vänner runt om i landet, Livet är en skör tråd.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Precis om Twiggie skriver så är det blandade känslor här också. Jag skulle aldrig kunna glädjas åt någons bortgång, däremot hade jag väl inte mycket för varken henne eller hennes djurhållning.
Hoppas att alla djuren får nya hem.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#2 och #4 Det som har varit är gammalt och ingen är helt felfri.Nu vänder vi på bladet ,och önskar det bästa för de djur som behöver nya hem.

#5 Javisst, naturligtvis. Det var ju det jag skrev :P
Hoppas att de löser sig för dem. Hon hade en sjukt söt gris om jag inte minns helt fel.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Så här gick det:
Bullterrier ca 10 st: ingen avlivades alla fick nya hem, några fick dock medicineras.
Foxterrier: foxterrierbeståndet var 4 gånger större än bullterrier, här var det en del hundar som var i så dåligt skick att det tyvärr inte finns något annat för de än att låta de somna in.
Grisar ca 10: jag vet att en person som kom och hämta alla grisar.
Papegojor och igelkottar: Jonas Wahlström från skansen, hämtade alla gojor (15 st) och igelkottar.
Diverse gårdsdjur: även här en person som tog han om dem.
Bodil begraves igår.
Sidan vänds nu har alla det bra.
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.
Tack för rapporten
Tack,då är det bästa som kan göras gjort.