Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 271 ggr
Leffe
0

God 2006-11-29

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Vaknat för tidigt idag och mitt dumma nöt GICK UPP OCKSÅ alldeles för tidigt. Ska iväg och titta på katten jag är fadder för ikväll istället för i morgon. Ska bli spännande. Dagen kommer säkert att gå sakta.

EvaG
0

God morgon men jag ska sova. Gud vad spännande med fadderkatten Leffe. Du måste berätta sedan

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Faxlin
0

Ser verkligen fram att få höra om fadder katten sedan.
God morgon på er alla.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

solskensbarn
0

God morgon! Pi funkar inte som namn. Det är bara så. Trodde så säkert att det skulle funka, men i praktiken så vill man nog ha lite fler bokstäver i munnen när man pratar med katten. 
Suck……..

Hund och katt kommer överens nu iaf och jag är så glad för det!

Hoppas ni får en fin dag allihopa!

cornish
0

Goddag allihop!!!

Solskensbarn…PIPPI kom flygandes  i mitt huvud när du skrev så där!!??Kanske nåt´?

Grått är det ute..längtar efter snö som lyser upp!Ska dock vira ljusslingan runt kattnätet på balkongen så den är färdig till advent.Och snart sätta upp stjärnorna-när jag tvättat fönsterna som jag hoppas blir av nu snart i dag!!
Men jag är lite löjlig med att de ej skall tändas förrän just första advent!!
Håller hårt på dettta med stjärnorna- men hela kvarteren runt mig lyser redan för fullt,balkonger och även adventsstjärnornaLedsenIngen ordning…finns ju t.o.m. dom som har ljusstakarna framme året runt.
Ur led är tiden!!!Flört

Men alla gör ju som dom vill..

Spännande med Dolce Leffe!!!Hon ser fin ut-tror du inte att det är lite skogis i henne??

Du måste rapportera i kväll hur det var-och hur det blir med henne..
Hoppas dagen gått fort-du är väl hemma när du läser detta!

Ha en bra dag alla medlemmar!!Glad