God morgon 5/6-09
God morgon. Arbetet slut för denna natt. Sitter nu här med en kopp te och tittar ut på regnandet utanför. Tänker på sommaren!
Ha nu en riktigt bra fredag och ta det lungt i kväll, säjer Eva och ska snart dra täcket över sej.
God morgon!
Slutet på en över***lig vecka. Skönt att den snart är över!
Ikväll ska vi åka och hämta hem Anthea hos Matador och Eine.
Vad vi har längtat efter henne
Ha en härlig dag trots kyla och regn!

Här laddas det för avresa till Njurunda och utställning hela helgen! Önska oss lycka till!

God morgon! Förbereder för ännu en dag! Ska åka och lämna Emmma hos veterinären för medicinering en tredje dag sedan hoppas vi att hon får en skön helg och sommar! Själv ska jag jobba och sedan ska jag gosa med Emma hela helgen!
Ha en bra fredag allihop!
God morgon. Har varit uppe en stund. Tog först ett skönt skumbad. Har sedan städat lite. Min yngste son tar studenten imorgon. Ska snart åka in till Stockholm och hämta min mamma.
Får hoppas att det blir uppehåll i morgon.
Äntligen fredag!! Det blev mycket resande igår… först sjukg. sen hänvisad till doktorn för axeln (misstanke om axel ur led…) därefter upp till akuten med remiss om samma tanke, därefter skickad hit och dit på sjukhuset för att i slutändan få diagnos "kraftig inflammation i axelleden" (vilket jag misstänkte från början….
)
Hur som haver så blir det en lugnare dag med lite pyssel, imorgon drar åtminstonne jag och dottern till Sundsvall på utställningen för att kika, och surra lite med bekantingar…. Dock utan misse
Och på söndag får jag et trevligt besök av en trevlig tjej och hennes "date"…

Ha en bra fredag allihop!!!

Godmorgon!
Det regnar i alla fall inte
Fick även i dag stiga upp tidigt, hantverarna vill börja i tid och om jag ser det så att ju mer de jobbar desto fortare får jag en dusch så är det väl OK!
Jag har i dag beslutat att utebli från Örebro utställningen, tyvärr räcker orken inte till just nu. Tråkigt nog medför det att Cello missar sin chans att bli champion för inom ett par veckor så kommer han kastreras, men han är ju lika fin för det
Ha en trevlig fredag!
Har kollat almenackan, det står 5 juni, är inte säker att det står rätt där… Fy så kaltl det är och grannen har pyntat för studenten. Hoppas att det inte regnar åtminstone 
Önskar er en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Vaknar i ett iskallt rum…vem har tagit sommaren??
Allt går sin gilla gång här hemma med ett stort och högljutt undantag; NEMO…
Han har kommit på besök och ska vara här ett tag för att para en av mina honor..Vilken röstresurs katten har!!…
Är det någon som bor i närheten med en vacker o passande tjej så är ni mer än välkomna hit…
Om inte så får ni ha en trevlig dag.. och hoppas att ni har mer sol än vi…

#5 Är det din axel som "trilskas"? I så fall hoppas jag den blir bra snabbt nu när du fått "rätt" hjälp. Hade hoppats få titta in hos er någon av de turer jag varit uppåt nu men då det inte blev så hoppas jag få hälsa på nästa gång jag är uppöver istället, men då lär ju inte raringarna vara kvar hemma tyvärr. Förstår via dina inlägg att du haft riktigt fullt upp.
Jag skall gratta två studenter och jobba en del idag. Tittar in hos Natali innan jag åker hemåt, bara för att säga hej!! Åker inte via Övik hem, annars hade jag kollat med Kissan78 också, det var väldigt länge sen nu.
Ha en bra dag alla!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon! Fredag! Pappa fyller 50 så vi ska tillbringa kvällen hos honom. Innan dess utställningsförberedelser och pyssel!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon! Underbar dag upptäckte jag efter att ha tagit på yllebyxor, mössa och vantar…nästan sommar!Studenterna får ta på vinterjackan ovanpå den fina stassen..
Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora