God morgon 2009-06-04
God morgon. Här ser det ut att bli sol. Denna torsdag som skall bli som en höstdag med blåst och regn.
Sköt om er
Gomorgon #0
Här blåser det friskt och det är "bara" 7 grader ute… brr rena höstdagen, varit och skjutsat gubben min till E4:an där han blev upplockad av ett gäng, de ska neråt Sundsvall på kurs hela dan…
Annars är det mest sjukgymnasten som jag ska till idag på dagsschemat, ja förutom det vamliga med baran då givetvis…
Ha en bra dag!!!!
God morgon!
Usch vad trött jag är.
Igår kväll var vi på Operan och såg Svansjön, fantastisk balett!!
Men jag var inte hemma förrän efter 23…..snark
Ikväll blir det studentfirande, dock inte en av mina egna.
Väntar spänt på uppdateringar från bordell Djäknen´s
God morgon!
Jag mår lite illa
Jag är nog nervös inför tidernas stressigaste helg (men förhoppningsvis även en av de roligaste).
Det börjar dra ihop sig med massor att göra redan idag, men det är bäst att beta av allt som man kan nu på morgonen.
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Här är det blåsigt mulet och kallt. Verkligen helt annorlunda mot vad det var i helgen.
I dag så byggs det i mitt blivande badrum, nu har jag hål i väggen vilket gör att det är kallt inne…. Katterna kurar framför elementet. Cello har dejt i gästrummet, en mycket tillmötesgående dam
, ser ut att bli kattungar om sådär en 10v.
Ha en skön torsdag!
Godmorgon! Mycket på gång ser jag ovan.
Här ser det ruskigt ut - jag hade planerat att gå på marknadsafton i stan ikväll med en kompis - ser inte så lovande ut. Är sen för jag satt uppe och ugglade med en bok igår.
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag! Regn och snålblåst och typiskt kattsovarväder.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon!
Som många redan sagt, regn och blåst men glad ändå. Känner på mig att det kommer bli en bra dag i dag. Vi har nämligen fått barnvakt, och det händer inte varje dag. Så då är man liksom tvungen att umgås med vänner och ha kul. 

Nu jädrans är det sommarlov! Tentan klar! Här ska läsas böcker och absolut inga fackböcker!

Det har varit en rejält blåsig dag i Umeå. Imorgon bär det av hemåt igen. Skall åka förbi Natta och säga hej innan jag far hemåt imorgon.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#9 Har du 5 sekunder över kan du väl kika in här…

#11 Märkligt hur minnen etsar sig in.Samtidigt är det underbart,våra liv formas ju av erfarenheter och minnen.Jag förstår dina känslor.Kram.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora