Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 322 ggr
AlexH
2009-06-02 12:07
0

Godmorgon 2 Juni

Idag är det en god morgon! trots regnet Tungan ute

Jag har precis fått en ask med svenska jordgubbar av min chef som uppskattning för att han tycker jag gör ett så bra jobb! Jag bölev på bästa humöret och idag kommer dagen gå fortSkrattande

Jag är så glad att jag har en chef som verkligen visar att han tycker man gör bra ifrån sig, han spara aldrig på beröm utan ser till att man känner sig delaktig och behövd på sin post! Kan det bli bättre??

Ha en jättebra dag allihop!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
2009-06-02 12:47
0

God morgon i dubbel bemärkelse då för dig Alex! Jordgubbar är ju goda! och vad jag förstått så är du värd fler gubbar än din egen underbare man.Jag menar, enbart sådana gubbar som är ätbara förståsGlad

Det regnar mjukt ute och det är skönt att vara inne med ett gäng mer eller mindre galna katterTungan ute.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

TereseE
2009-06-02 12:48
0

God morgon!

Tror jag sa lite för mycket gott om Tristan igår, idag är han obstinat. Men jag älskar honom i alla fall! Han blir hemma till den 20:e nu innan han ska iväg på nästa dejt, så jag tänker njuta hela tiden han är hemma oavsett om han låter som en stucken gris.

Tror han fått korn på någon snygg löphona som han hoppas locka hit med sin "underbara" operasång.

Ska leka med honom nu, så kanske han glömmer bort sina kärleksbekymmer för en stund lilla gubben. Glad

Hoppas alla får en fin dag trots regnet!

MyTwiggs
2009-06-02 13:21
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag! Nu ska jag iväg och övningsköra. Bjuder på en bild på underbara Sanny som är 4 månader idag! Grattis Pratchettkullen på fyramånadersdagen! Tack Caritha för att du skickar så fina bilder till mig!

Ha en fin dag alla!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

TereseE
2009-06-02 14:10
0

#3 Wow, sötnosen börjar bli snygg!

AnneAlva
2009-06-02 16:31
0

Goddag!

Idag har jag varit ute med flätor i regnet så nu är jag lockig som en cornish. Det passar ju rätt bra ändå. Glad Senare idag kommer Eurekas blivande ägare över för att tinga lillgrabben och ännu senare är det medlemsmöte följt av styrelsemöte i UK, bäst att vila nu medan tid är.

Hoppas alla har en bra dag trots regnet!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Carra
2009-06-02 19:39
0

Jag kommer att fortsätta skicka massor av kort eftersom jag är så STOLT över Sanny :-), du blir säkert trött på dom till slut, haha!

Tack för att vi fick köpa henne!!!

MyTwiggs
2009-06-02 19:59
0

# 6 Jag blir då aldrig trött på Sanny-bilder inte! Tvärt om! Hon ser så fin ut och det är jättekul att se kort! Tack! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

RacerDonnans
2009-06-03 02:08
0

Packar för en resa till Umeå ett par dagar igen. Hinner precis gratta lilltösen på födelsedagen innan jag åker imorgonbitti.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.