Nisse behöver ett nytt hem
S*Brave New Curl Electric Eye, eller Nisse, som han kallas till vardags, har ingått i vårt avelsprogram och bott hos fodervärd. Nisse har nu gjort sitt på avelsfronten och är nyligen kastrerad, men verkar tyvärr inte trivas i sitt nuvarande hem längre.
Nisse är en väldigt aktiv, gosig och social kille, i dagsläget bor han hos en ensamstående kille med två små barn och får nog tyvärr inte den uppmärksamhet han behöver.
Jag tror Nisse behöver komma till ett hem utan små barn, men med andra kattkompisar som han kan leka med.
Nisse är en blåvit bicolor och är 1,5 år gammal. Han är en sådan herre som spinner så fort man tittar på honom. Han är väldigt snäll och lättsam.
Kontakta mig för mer info, så kan jag även vidarebefodra kontakten till Nisses husse. Hemmet är viktigare än priset.

Så trist att fina Nisse inte trivs hemma längre, hoppas han snart hittar ett nytt hem där han kommer att trivas bättre!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hmmm - en riktig sötning som spinner… jag vill jag vill men men 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Vad tråkigt att han måste flytta. Lycka till med att hitta rätt hem till honom!

#5 Ja, det vore ju lite roligt att återförena bröderna så klart.
Ååå, det hade väl varit toppen om bröderna kunde få återförenas? Går inte det?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tyvärr sitter vi inte i den situationen så att vi kan ta in en kisse till hur mycket vi än vill.. Annars skulle jag inte tveka. (Husse ska väl vara med på det också förstås.. ) 
Ja de där hussarna… 

Tjejjer! Vad ska ni egentligen med hussar till? 
www.mytwiggs.com
#11 Vet inte riktigt ibland… de kanske är bra på att bära tunga saker.. har jag hört 

# 12 Fjant! *hjärtknip* Han är faktiskt riktigt lik sin far! Och sin mor :P
www.mytwiggs.com

Hoppas han hittar ett bra hem där han kan bli kvar!!!!
Lycka till.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Verkligen jättefin och jag är glad att min lilla Sanny brås på honom också
.
Puttar lite.
Många har hört av sig om Nisse men oftast har det varit hem utan kattkompis och jag tror att Nisse som är så aktiv behöver en sådan.
#16 Han kan få bli första katt och så kan de få en unge av dig senare?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jo, visst skulle man kunna göra så, men han verkar idag ganska frustrerad och uttråkad och jag vill helst inte riskera att det fortsätter