Korken behöver foderfamilj snarast
Denna rara lilla kille vid namn Gorg aka Korken (nån sa att han fått sin fars intellekt) behöver ett eget foderhem.
3 dagar innan hemkomst drog sig fodervärdsfamiljen ur men självklart var vi tvungna att hämta hem killen ändå. Han är en helt ljuvlig kille som inte har nåt ont i sig. Älskar allt och alla och är van vid både småbarn och hund.
Inom vettigt avstånd från mellersta Småland men även uppåt Stockholm fungerar då vi ändå är där nån gång i månaden.
Oj så härlig han är!
Får man fråga VEM han är mer specifiserat? En jättepuss till honom och hoppas ni hittar ett riktigt bra foderhem! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
grabbens söndagsnamn är Ullmonstrets Gorgatron Gnejs. Pappa heter Delisch' Quincy (kallas Plommon och är även han lilavit) och mamma Ullmonstrets Magrat Garlick (Maja som är chokladtonk och vit)
Då förstår jag! Han ser så fin ut så!
www.mytwiggs.com
Lycka till!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vilken tur i oturen ändå att de drog sig ur tre dagar innan och inte tre dagar efter… Hoppas att det går bra att hitta ett nytt hem åt lilla sötnosen, jag håller tummarna!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jisses vilken söt Kork 
Lycka till med ett nytt hem til sötnosen!
Gud så underbart söt han är. Jag är väldigt intresserad, bor i småland i en liten stad som heter mönsterås 3 mil från kalmar. Har en liten bäbis sjävl :) En hundvalp på 5 månader en blandning mellan chiuhaua och jackrussel så det är bara en liten skit. Har tagit hand om både hundar och katter i flera års tid med hjälp från Djurhem. Hör gärna av er om han finns kvar. Tack på förhand Sophie Ps: Min hotmail är också Snigeln_6@hotmail.com Ds:
Hej!
Nu har "Korken" bott in sig hos mig och min familj. Han verkar trivas! Han jamar lite och jag tror att han saknar sina vänner!
Mysigare katt finns inte tror jag!!
Jag är otroligt glad över att få ha honom hos mig!
Kram Susanné

Välkommen hit och grattis till en jättefin liten Kork! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Välkommen och Grattis till din nya Rex!
www.mytwiggs.com
# 11
Det kommer bli riktigt bra!

Han är så snygg!! Grattis till Bambi777 och Päivi!
Grattis Bambi777 till den underbare Kork ! Har ju sett svaaaaansen med tillhörande katt IRL och han är verkligen superfin!

Han är ljuvlig och jag har inte ens sett honom på riktigt! Lycka till och välkommen hit - Bambi77.
Gorg är nu tillbaka hos oss då fodervärden inte ville ha honom kvar. Men han ska få några bilder i en egen tråd ;)
#18 SÅ SYND
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
#18 har du hittat ett nytt hem? eller är det jag som inte riktigt hänger med 
#20 Gorg är hemma hos oss sen april.
ok, vad skönt