God morgon 2006-11-27
Det är mörkt ute. Kaffebryggan står och puttrar. Sessan har lärt sig nu att det första jag gör när jag gått upp är att sätta igång datorn. Medan jag långsamt går upp springer hon iväg och sätter sig ovanpå hårddisken och väntar på mig.
God morgon! Katt och hund har tom hälsat på varandra utan en massa konstiga biljud idag :)
Plågar mig själv på jobbet någon timme, sen far jag hem till kisse igen. Vi har separationsångest båda två tror jag. :(
Min granne och bästa väninna sitter nog hos honom nu, hon skulle dit och pussa på honom.
Han är namnlös fortfarande…… vi funderar vidare!

God förmiddag!
Sitter i telefonkö till vårdcentralen, har åkt på en till ögoninfektion. *suck* Fjärde gången i höst som jag söker för det, börjar kännas lite långtradigt…
Jag tröstar mig med att jag får vara hemma hos småttingarna, de är helt bedårande. :)
Ha en bra dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God förmiddag
Sitter och väntar att degen till saffransbrödet håller på att jäsa, gruvar mig nästan för att börja baka ut!! Det lär väl bli äkta "lusseKATTER", blir nog att stänga in dem in nåt rum under tiden……

Goddag!!! Nu är bullarna i ugnen och det gick fin, fint. Behövde inte bekymra om kissarna, de skötte sig utmärkt!!! Gamla var bara och kollade in vad jag gjorde sen så la hon sig att sova!! Mini satt snällt brevid diskbänken och kollade, nästa gång så kan han nog baka han också….
GOD dag!
Sol ute-skönt men sovit urdåligt…Ska snart iväg till dr och se vad han kan hitta på..Är så trött på mig själv-att vara så här trött som jag är..
I dag vore en perfekt dag till dessa fönster jag tjatat om..men nu hinner jag väl inte det innan jag ska iväg-och sedan är det mörkt..
måste ju kolla lite här innan promenad m hunden..hon sover i min dygnsrytm nu..
Hoppas på morgondagen..att detär sol då med och att jag orkar tvätta dessa ….fönster.
Saffransbröd!!!Mmmm vad gott!!
Du är ute i tid du Rexann-men det är ju advent nu i helgen, och jag förstår att du jobbar sedan..Men bra gjort!
Ska också försöka ta tag i och baka snart..det går faktiskt alltid bra med mina katter-och så skönt att inget hår kommer i bullarna!
Pepparkakor måste också göras hembakta med egen deg…
(cockerhår håller sig som tussar i golvhören..)
Ha en bra dag alla
God natt från mig efter en lugn och vacker dag
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld