Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 432 ggr
Avots
0

God söndag 31 maj

God söndag! och Glad morsdag till alla mammorGlad,

Här verkar det bli ännu en varm solig dag. Jag får upp 7 "tanter" hit i dag vi skall ha "sujunta" fast det är väl ca 20 år sedan de flesta slutade syFlört

skall ut i trädgården och körda lite till salladen får se vad jag hittar.

Ha en skön dag!

Eine
0

God morgon,Glad Pingst, och Trevlig Morsdag till alla mammor!

Ha det så gott och låt kroppen få sina *12 minuter sol* för vitaminernas skull.Resten av dagen kan tillbringas i skuggan…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

God morgon och en härlig mors dag till alla mammor! Jag ska till min mamma en stund idag på fika och överlämna en enkel present till henne Skrattande

Annars är det bara lugn och ro idag!

Ha en fin söndag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Dolleminas
0

Här är det soligt och varmt, ska väl fylla stora badpoolen för barnen idag… sen blir det att fota 3 veckorsvildarna idag, sen i kväll är det fotbollsmatch för dottern och då blir det väl att stå i kiosken…

Ha en trevlig Morsdag allihop!!

aggeelin
0

Godmorgon! En härligt solig dag, vi har ätit frukost i solen och Charlie var med och låg bredvid.

Jag ska för första gången göra en morsdagstårta, eller vad det är… det kommer lite folk hit och jag har lovat att göra tårta. Vi ska plantera en sista buske och sen ska det vattnas.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnneAlva
0

Godmorgon!

Vi väntar besök nu på förmiddagen och sen senare efter lunch, inte klokt vad vi är poppis! Tungan ute Egentligen ville jag åka in till Solvalla idag och se på elitloppet och bara vara där folkfesten är, men jag fick inte med mig någon medkumpan så då bestämde jag mig för att vänta till nästa år, den som väntar på något gott…

Grattis på Mors Dag alla mödrar!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AlexH
0

Jag spenderar mors dag med att jobba!! vi har årsbokslut nu i Maj, så jag fakturerar och har gjort det sedan 07.30 - underbar söndag!Tungan ute

Ska på middag hos föräldrarna ikväll å födelsedags fika i EM. så lite firande blir det i alla fall :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

#6 Du kanske kan glädjas lite åt att du iaf har ett arbeteObestämd…Så kanske det går lite lättare.Jag beundrar din nit i vilket fall.FörvånadSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wiveka]
0

God eftermiddag!

Snart ska vi iväg till Fåfängan och äta Morsdagsbuffé, jag, maken och båda barnen. Det är ju inte för ofta vi äter så tillsammans numera eftersom sonen är 20 år och inte allför ofta hemmaFlört

AlexH
0

#7 det är sant! ska vara glad att jag ahr ett bra jobb jag trivs bra med Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

[Silkwaves]
0

God förmiddag!

Har ägnat min förmiddag åt att läsa en god bok under körbärsträdet. Bella och Gobi har hållt mig sällskap. Lika förvånad varje gång över hur snabbt cornisharna lär sig att gå i sele. gobi började i går och verkar vara hellt fullfjädrad i dag. Kommer när man lockar. Trasslar ut sig själv (nåja…) Helt obekymrad om sele och sånt.

TereseE
0

Grattis alla mammor på mors dag, både människor och kattmammor! Är mamma jag med… Glad

LinusCRX
0

Hej, hej

Här har Linus och jag varit på en rejäl söndagspromenad. Han blev så trött så han har tog en stor lur efteråt. Efter allt nosande på buskar och träd och sprinterlopp över gräsmatta och klättring i berg, så förstår jag honom ;-)

Hoppas ni får en härlig söndag!