God lördagsmorgon 30 maj!
God morgon! Det kommer att bli en varm och skön dag! Kattorna är redan ute och roar sig i kattgården!
I kväll ska jag på 40års-fest för min BARF-leverantör och vän, Thomas. Jag väntar mig Rockabilly, Amerikanska bilar och en massa raggare
Kanske inte min grej, men jag får göra mitt bästa för att smälta in 
Ha en skön dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon!
Kanske blir det en liten tur in till stan för att titta på Stockholm Maraton.
Ha en härlig dag
God morgon! Är lycklig och euforisk över att min nya hemsida äntligen är utlagd.Jag är jättenöjd.Har fått så god hjälp
Tack!!
Så väntar jag på att Mackan(CRX avelshane) ska komma från Gävle, och att vi ska återbörda honom till vår goa fodervärd.
I övrigt går dagen på som vanligt med städ, rosetter och kattmat..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag ska gräva rabatter i sommarvärmen! Hugaligen, det kommer gå åt mycket glass!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

God förmiddag!
Jag måste städa i dag, i morgon kommer hela "tjej" numera kanske "tant" gänget hit.
Vaarmt är det också och soligt, riktigt sommarväder, skall se till att smörja Tindras öron, de blev lite röda i går i solen
Haen härlig sommar lördag!
Jag håller mig inomhus just nu… alldeles för varmt för mig ute… det finns alltid lite städning att göra + den eviga tvätthögen…
Samtidigt blir det mycket kattungegos….
Gubben och barnen har tagit en liten tur till makens släkt neråt hudiksvallhållet så jag njuter av tystnaden (förutom den hirtige grannens kapsåg…)
Ha en bra dag alla!!
#6 Har han hämtat sig?
#7 Han verkar jättenöjd över att vara hemma! Strosar runt och myser med oss och hunden. Han ser lite sliten ut, särskilt med rivmärkena och mindre päls, men verkar må bra annars. 
#7 kallar du det rivmärke som knappt syns..
Tur att du inte träffade min cremefärgade Sydney när han träffat en sur hona
Han hade rivmärken som inte fick sys men näst intill.Det blev barn gjorda trots det..killar glömmer så lätt.
#9 Ush då, jobbigt att vara avelshane när honorna är sura. 

Haft en otroligt härlig solig varm dag med barnkalas, hoppborg och disco i mörklagt uterum med öppet rakt igenom förutom mörkläggningen. Det blev succe!!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#10 Jo men visst.Och tänk när de bara får stryk och inte ens få till det en enda gång på flera dagar…stackare